25 Nisan 2010 Pazar

Summer Moisturizer/ Yaz nemlendiricim

Kızlar bu ürünü son 1 yıldır yorumlamak istiyordum ama kısmet bugüneymiş...

Resmini görmüş olduğunuz Avalon Organics markalı 2 nemlendiricinin biri serum (pompalı şişedeki) biri de krem yapısında nemlendirici.

İkisi de C vitamini içeriyor, sadece bu da değil kremsi yapıda olan yoğunlaştırılmış anti-oxidan içeriğiyle, günden güne cildi sıkılaştırıyor, yeniliyor ve özellikle güneşin verdiği zararı onarıyor. Serum yapısında olan ise bunların yanında özellikle hücresel yenilenmeye yardımcı oluyor.

Ben tüm yaz boyunca kullandım ve çok memnun kaldım. Kırışıklığım henüz yok bu ürünle bunu koruyacağımı düşünüyorum. C vitamini ile özellikle Kıbrıs yazlarında cildime iyi bişey yapıyormuşum gibi hissediyorum. Kremsi yapıda olan normalden karmaya ciltler için. Serum yapısındaki ise tüm ciltler için uygun. Her ikisi de gündüz ve gece kullanımı için ideal. Ben şahsen serumu geceleri ve kremi de gündüzleri kullandım ve kullanıyorum. Her ikisini de sevdim. Serumu 2 kez bitirdim ama kremi henüz bitiremedim. Özellikle akşam üstü banyodan sonra kremi sürüp üzerine makyaj yaptığım zaman makyajımın daha güzel göründüğünü düşünüyorum. Tuzlu denizden sonra cildim sanki ekstra neme ihtiyaç duyuyor. O yüzden bu kremi deniz sonrası kullandım geçen yaz. Bu yaz da öyle kullanmayı planlıyorum. Günde 2 kez bu kremi (sabah ve akşam üzeri) akşamları da kuş burnu yağıyla nemlendiriyorum. Bu aşırı sıcak ve nemli havalarda, tuzlu deniz sularından va aşırı güneş etkilerinden korunma reçetem budur.

Kuru cilt tipindekiler bu ürünlerden yeterince performans alamayabilir. Söylemedi demeyin sonra :)

Yazın ayrı nemlendirici kullanmak isteyenlere şiddetle öneririm. Bu arada kokusu harika ve ben bu ürünleri iherb'ten alıyorum. Eğer siz de ilk alış-verişinizde 5 dolar kazanmak istiyorsanız kupon kodu DEM 398

Serun 14 USD ve Krem Nemlendirici ise 12,5 USD

Photobucket


No irritation and breakouts for me, evened my skin tone, helped fade spots. Made my kin smoother and brighter. This is Avalon Organics Vitamin C Moisturizers...

I wanted to add some extra Vit C to my skincare regimen. As you may have noted I am a huge fan of natural beauty products, I wanted to give chance to Avalon Organics cos; i have tried their hair care line and impressed so much. I am very glad i did. That serum and cream both evened my skin tone and I felt that I am doing something good for my skin. Because I live in Cyprus and as some of you already know Cyprus is really hot 40 Centigrade average in summer months and that lasts 5 months. Anyway I use to go swimming almost everyday in summer months and swimming makes my skin little flaky. But I discovered these cream and serum and am so happy with them. I use cream twice one in the morning and one in the afternoon (before party times :p) and serum in the night. Serum is over ( I bought it twice) so I think that I going to replace it with my beloved trilogy Rosehip oil as usual.

This cream includes a lifo fillling complex. Let me quote from their website;

Product description:
Our Renewal Facial Cream is the perfect age-defying moisture cream formulated with nourishing organic Borage, Flax and Sweet Almond oils plus Vitamin C for the ultimate in photo-aging protection. Enriched with Lemon Bioflavonoids, Melatonin and organic White Tea antioxidants plus our unique Lipo-Filling Complex to visibly enhance luminosity, clarity and tone for soft, smooth, radiant skin.

Product Description:"Targeted cellular repair and renewal plus concentrated antioxidant protection. This concentrated antioxidant facial serum with Vitamin C will energize your complexion with improved circulation, clarity, tone and texture. Scented with the refreshing aroma of organic Sweet Orange essential oil."

Pin It

24 çok değerli yorum:

kibele dedi ki...

valla yine öyle güzel anlatımışsın ki Sar'cım hemen almak istedim :) peki bu kremler güneşten de koruyor mu yani spfli mi?

isabel dedi ki...

ne güzel bir yazı olmuş :) günlük nemlendiricim de bitmek üzereydi, şimdi ne alacağımı netleştirmiş oldum.. bu vitamin c benim ihtiyaçlarımı karşılayacak gibi görünüyor :) teşekkürler..

gatto dedi ki...

çok merak ettiğim kremlerdi. teşekkürler :)

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

Serum kullanmak zorunda mıyız acaba bu yaşlarda ? Ben serum takviyesi yapmıyorum sadece nemlendirici kullanıyorum

SaR dedi ki...

Kızlar çok teşekkür ederim. Ürünün ne yazık ki spfsi yok ve zaten tek (-)si bu. Rachel Perry yazıma bakrsan belki sana o daha iyi uyacaktır canım

İsabel ve Gatto rica ederim canım :)

Minder kaç yaşındasın canım? Eğer 20 yaş ve üzeriysen sana da hitap edebilir. C vitamini herkes için yararlıdır. Üstelik bu ürünler organik. Yapay boya, koku, kimyasal içermiyorlar. Seçim sana kalmış tabi

Adsız dedi ki...

of canım keşke dün sipariş vermeden bu yazıyı okuyabilseydim. nemlendirici ihtiyacım vardı. avalon, derma e ve aubrey organics arasında kaldım yorumlara baktım üçü içinde olumluydu. aubrey benim için daha tanıdık bir ürün olduğundan onu sipariş verdim. neyse artık bir sonrakine umarım

Drama Queen dedi ki...

Normalde serum kullanmıyorum ama bu ürünü merak ettim..

Ama benim asıl sormak istediğim, normalde uzmanlar C vitaminli ürünleri gündüz kullanmayı tavsiye etmiyorlar lekelenmelere ve irritasyona sebep olduğu için.. Bu krem sende öye herhangi bir kızarma ya da leke sorunu yarattı mı?

seha dedi ki...

Bloğunuzun sessiz takipcisiyim, uygun fiyata ve işe yarar ürünler sunmanız çok güzel...Bloğunuzda okumuştum kuşburnu yağını siparişim bugün geldi işe yararyacağından eminim.Bu önerinizi de denemek isterim...Sevgiler...

Neşetuana dedi ki...

c vitamini içermesi çok iyiymiş.Ben de bir denesem iyi olacak, yaz geldi neredeyse.
Teşekkür ederim:)

Unknown dedi ki...

Çok faydalı bilgiler. Hücreleri yenilemesi dikkatimi çeken kısım oldu, öyleyse ciltteki geçici izlerden daha hızlı kurtulmak mümkün olabilir.
Teşekkürler =)

hayal perest dedi ki...

tavsiyelerinden en kısa zamanda faydalanıcam

hayal perest dedi ki...

c vitaminlü ürünlerin her zaman bende çok güzel etkilerini gördüm cilde ayrı bi canlılık kazandırıyor meyve maskelerini tavsiye ederim havalar ısındı gercekten organik meyvelerle yapılan maskelerinde yerini hiç bir şey tutmuyor

kedi dedi ki...

C vitamini gece kullanılır diye bilirim.Sen gündüz nasıl kullanıyorsun?Extra bir spfli ürünle mi?

rusi dedi ki...

bir sonraki iherb alışverişi için hemen listeye yazılıyo:)rachel perryi iherb satıştan çıkarmış çok üzüldüm dudak balmlarını çok seviyodum...

Unknown dedi ki...

iherb ile sizin sayenizde tanıştım, teşekkür ederim...

C dedi ki...

Selamlar,
soruyu yanlış yerde soturorum kusura bakma ama cevap lazım acil :) iherb den gördüğüm kadarıyla BWC temizleyici de lavanta yağı var, acaba kokusu nasıl lavantaya benziyor mu? Lavanta dan nefret ederim de :(

SaR dedi ki...

Kızlar c vitaminli kremler leke yapmıyor en azından bende yapmadı. diğer kullanıcı yorumlarında da böyle bir şikayet görmedim. Zaten gündüz spf her zaman yaz kış kullanılmalıdır :)

Canancım mutlaka lavanta kokusu vardır diğer ürünlerine bakmalısın bence

Drama Queen dedi ki...

Teşekkürler cevabın için, o zaman c vitaminli kremleri gece karanlığına saklamanın manası yok demek ki:)

C dedi ki...

Ne bileyim içinde başka yağler falan da var ya belki karışmıştır diye düşündüm ama tabi çok keskin bir kokusu var. Peki acaba bana önerebileceğin bişey var mı? Cildim karma ama çok hassas ve hemen kızarıyor.

SaR dedi ki...

Canancığım, Beauty Without Cruelty ürünleri tam senlik...

C dedi ki...

Tamam ben bakayım iyice o zaman, teşekkürler.

reyhane dedi ki...

"Kırışıklığım henüz yok bu ürünle bunu koruyacağımı düşünüyorum." demişsiniz,aynen benim durumum da bu..30' lu yaşları çoktan geride bırakan biri olarak,bunu çok su içmeme borçluyum.Önerdiğin ürünü denemeyi düşünüyorum,ilk paragrafta yazdığımdan ötürü..Kırışıksızlık da korunmalı dimi:)

hayal perest dedi ki...

EVVET İŞTE BU BENDE SÜREKLİ SU İÇENLERDENİM BİR GÜN BUNUN BANA DÖNÜCEĞİNİ BİLİYORDUM :)

C dedi ki...

Teşekkürler :)

Blog Widget by LinkWithin