18 Şubat 2012 Cumartesi

Cambridge Düşesi Kate Middleton ve Şapkaları / Kate Middleton's Hats

İngiltere'de şapka takmak burjuva işi. Ancak düğünlerde şapka takmak gibi bir geleneklerleri. Bunun yanında dikkat ederseniz, kraliçe, prensesler, düşes ve baronesler şapka takmaya bayılıyor. Ben de sizlere bir kaç fotoğraf paylaşmak istedim.

Royal ladies love looking eye-catching and so they wear hats. Kate Middleton, duchess of Cambridge, attarcts specil attention with her hats










Kendimi bu şapkalarla hayal bile edemiyorum. Bende komik dururdu ama Düşese yakışmış :)

These hats would look weird on me but Duchess wear all nicely.

Photobucket

Pin It

2 çok değerli yorum:

Adsız dedi ki...

bir sürü şapkam var ama hiç takamıyorum ,olsun dolabımda gözümün önünde olması bile hoş ^_^

Sena Çeyiz dedi ki...

Ben de bir başka örneği örerek yapmaya çalışıyorum, ne enteresan şapkaları varmış. :)

Blog Widget by LinkWithin