26 Mart 2009 Perşembe

DeFiNe a LasH & Lash MaXXX & FaT LasH

Rimellerden uzak kalamam biliyorsunuz. Rimel hazineme 3 adet yeni bebiş kazandırdım. Birini bugün, diğerlerini de yakın geçmişte aldım.

Söze ilk önce Maybelline Define a Lash ile başlayayım. Bu bendeki pembe olanı 2. kez alıyorum. Ama daha önce de bir kaç kez yeşilini almıştım. Bu rimelleri ne zaman almaya kalkasam satıcı kız veya kızlar başıma üşüşür; yok efendim onu almayın daha güzel rimellerimiz var size ondan verelim de vs vs...
Ben bu rimelin hem yeşilini (uzunluk vereni) hem de pembesini (dolgınluk vereni) severek kullanıyorum adının vaadettiği her şeyi yerine getiriyor. Tek tek ayrılmış kirpikler çok dolgun veya çok uzun. Pembesi tek tek ayırmada çok başarılı, dolgunlukta da ama şöyle bir durum var ortada, eğer kirpikleriniz çok kısa veya seyrek ise aradığınız rimel kesinlikle bu değil. Fiyatı 17-20 TL arası

Genel Değerlendirme kriterlerine göre 10 üzerinden
Topaklanma yapmaması ve tek tek ayırma: 10
Kolay kullanım: 9
Suyla çıkma zorluğu: 7 (zor sayılır)
Dolgunluk: 7
Uzunluk: İki kat sürülmesi kolay olduğu için 8.5





Rimmel Lash Maxx

Bu rimel tek başına kullanıldığı zaman sadece kirpiklerinizi boyar ve tek tek ayırır, bir kaç kez sürerseniz de uzatır. Yine de onu beğenmeyebilirsiniz!!! Ama ondaki mahareti görmek için herhangi bir rimelle kullanmanızı tavsiye ederim. Bu rimeli 1. rimel olmasa bile 2. rimel olarak asla yanınızdan ayıramayacaksınız. Tarak gibi fırçası olması ve bu tarağın kullanımının çok kolay olması istediğiniz kadar uzun kirpikler verecek size. Fiyatı: 12 TL

Topaklanma yapmaması ve tek tek ayırma: 10
Kolay kullanım: 9
Suyla çıkma zorluğu: 5
Dolgunluk:1
Uzunluk: 7



She Fat Lash Mavi
Bu rimelle tanışmam Cemile sayesinde oldu. İyi ki de olmuş bu rimeli alır almaz eve gelip denedim ve rengine, verdiği dolgunluğa inanamadım bir de erkek arkadaşıma sordum. O da ilk önce bana boşuna sorma ya ne mavi rimeli ben beğenmem öyle şey dedi. Ama o da ne???? O bile bayıldı yaaa

Mavi gibi durmuyor gözde ama çok güzel bir renk veriyor. Üstelik koyu koyu gözler de elde ettim. Bana biraz MaX Factor Calorie 2000'i anımsattı ama siz ne düşünürsünüz bilmiyorum. Fiyatı: 6.90 TL (galiba yeşil ve siyahını da alıciğm)

Topaklanma yapmaması ve tek tek ayırma: 7
Kolay kullanım: 8
Suyla çıkma zorluğu: 4 (Çok kolay çıkıyor)
Dolgunluk: 8.5
Uzunluk: 7

XoXo



Pin It

25 çok değerli yorum:

didem dedi ki...

sarosum gule gule kullan hepsınıı:):)
maybellıne bendede var ıı hosda cıkarması zor sınırımı bozuooo:(:(
she rımellerı bende merak edıorum ama acaba yesıl veya mavı bende cırkınmı durur dıe cesaret edemıorum:)

SaR dedi ki...

Didoşş bi eldiven var makyaj çıkarma eldiveni. Zeynoş tanıştırdı beni de sağolsun. Dove sabun ile köpürtüyorum gözlerimdeki ve yüzümdeki makyajı siliyor sanki peeling de yapıyor tavsiye ederim.

She rimel bir harika ve ayrıca eminim sana da yakışır

tuguna dedi ki...

sarcigim gule gule kullan.maybelline'i ben de kullaniyorum bence de hos bir rimel ama hani oynak bir fircasi var ya deli ediyor beni, er yerime rimel sicratiyorum, yeteneksizim ben :)

SaR dedi ki...

Tugun güldürdün beni. Oynak olması fikrini seviyorum ben aslında acaba haşin mi davranıyosun rimele?

didem dedi ki...

sarosum eldıven watsons mı?ole bıseyı bende hatrlıorumda

SaR dedi ki...

Kız Didoş valla senden bişey kaçmıo evet Watsons :)

Özge dedi ki...

Saro'şum, yeni rimellerini güle güle kullan;)Şu She rimeller ne zamandır aklımda, hem yeşili hem mavisini alacağım;))

didem dedi ki...

hafızam ııdır sarosss:)aslında aklımda kalmıs watsonstada baktım ama emın olamadım almadım

orchide dedi ki...

maybelline pembe rimeli arkadaşımda denedim benim seyrek ve kısa kirpiklerime hiç gitmedi sadece kıvırdı ama dolgunluk sıfır:/
she mavi rimeli hemen alıcam saroşş çok etkilendim:)))

SaR dedi ki...

she mavi rimeli al naciçim, beğenmesen bile için yanmaz 7 lira ama eminim çok beğenirsin. Yeşilini de alıcam ben :)

Adsız dedi ki...

saroşum güle güle kullan :) ben yeşilini üç gündür kullanıyorum hala çok memnunum fiyata göre şahane bir rimel. Ne tesadüf ki ben de 2 haftadır makyaj temizleme eldiveni kullanıyorum :D benimkinin markası balmy çok çok çok memnunum ya. Bunu kullanmaya başladıktan sonra peelinge ihtiyacım kalmadı :D Pembe maybelline rimel çok tatlı görünüyor bu tatlı görüntüye aldanıp ben de define a liner eyelinerını almıştım :D

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

aaa dün attığım yorum gitmemiş, gönderirken hata vermişti, refresh yapmıştım ama sonradan :(

saroşum harikasın yine, maybelline'de indirim olursa denemek isterim, şu anda ev maskara dolu ama olsun :) bir de she'nin yeşil rimelini merak ettim, keşke morunu da üretseler :)

Adsız dedi ki...

saroşçum burası ben bakmayalı renklenmiş baya ya.fırstı olmadı bir türlü.everydaylerim geldi dmiştim y ben birtek allığını kullanabiliyorum.sanırım fırçadan fondoten kapatmıyo.bana coastalden fırça önerisinde bulunabilrmisin çok sevinirim:)bende she rimel istiyorum ama burda satan yok:(

SaR dedi ki...

Cemilecim She rimeli önerdiğin için sana minettarım, makyaj eldiveni de harika bişey bugün bi ara fiyatını da öğrenip herkese tavsiye edicem. Marjo ben de ilk iş mor var mı dedim ama yokmuş :(
Ruşencim coastal scents fırçalar başlığına bakarsan fondöten sürmek için 2 fırça önermiştim biri pink kabuki, diğeri de flat top olan. Bunlar olmadan güzel ve kapatıcı bir mineral makyaj uygulaması zor olabilir.

Adsız dedi ki...

Saroşum,makyaj eldivenini beğenmene çok sevindim,ürün şudur kızlar,bakın burada satılıyor:

http://www.hemalhemsat.com/Shop/AuctionDetails/balmy_naturel_mikrofiber_magic_mitt_yuz_ve_makyaj_/7267159.html

Ben 2 yıldır bunlardan kullanıyorum ve gerçekten çok pratil,sporda,seyahatte hep çantama attığım bir ürün.Daha önce forumda da yazmıştım sanırım.

Zeynoş :)

Adsız dedi ki...

Ürünün adını yazayım, linkten bağlanmıyor sanırım

BALMY NATUREL mikrofiber Magic Mitt yüz ve makyaj temizleme eldiveni

Zeynoş(dynera)

fragariac dedi ki...

aaa zeynoşum ben de aynısını kullanıyorum hatta meyroşa da gönderdim :D ben de çok memnunum ben makyaj temizliğinden çok cilt temizliğinde de kullanıyorum çok iyi temizliyor :D

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ben de L'oreal'in hacim verisi rimelini kullanıyorum. Suda çıkması zor ama göz makyajı temizleyici ile sorun çözülüyor. Tavsiye ederim herkese :)

SaR dedi ki...

Alışveriş Cini hangi rimelini kullanıyosun L'orealin?

Adsız dedi ki...

she'nin rimellere ben de bittim, yeşil ve mavisine yeşili de ısrarlı tavsiye ederim. maybelline hiç denemedim. rimmel'i çok merak ediyorum sadece watsons'larda var sanırım. yeri çok ters.

SaR dedi ki...

Mrr, rimmel i tavsiye ederim. Kirpiklerin kısa değilse maybelline de güzel. Yeşili almaya cesaret edicem bakalım ama ne zaqman :p

icey dedi ki...

rimmel nerde satılıyo, nerelerden bulabılırım?( istanbul da)

SaR dedi ki...

Icey hangisini soruyosun cnm? she rimel she standlarında ama diğer ikisi watsons da bulabilirsin :)
She nin taksimde bi yerde satıldığını duymuştum.

icey dedi ki...

rimmel markasını kastetmiştim, sadece watsons da mı vardr

SaR dedi ki...

evet sadece watsons da var ...

Blog Widget by LinkWithin