18 Mart 2009 Çarşamba

Dün Akşamki Makyajım

Doğruyu söylemek gerekirse kendi fotoğraflarımı hiç beğenmem ve fotoğraf çekilmesi de pek hoşum gitmez (yüzüm aşırı tombik çıkıyor). Erkek arkadaşım da fotoğrafçılıkla ilgilendiğinden ve devasa bir makine edindiğinden süreli evde beni çekip duruyor. Ben de dedim ki hazır benim makyajlı fotoğrafımı çekmişken bloga koyup neler kullandığımı kısaca anlatayım. Saçlarımdan da anlaşılacağı üzere pek poz modunda değildim ve saçlarımı açmama izin vermedi doğallık bozulmasın diye :D Neyse saça değil makyaja bakalım efeeemmm :D



Fondöten: MAC Sculpt Foundation

Pudra: Clinique Almost Powder light tonunda


Gözler;


Rimel olarak maybelline define a lash ve


Liner olarak define a line (asansörlü göz kalemi)

Far güldüğüm için burada pek belli olmasa da; silk naturals frenchie


Allık: Summer stroll ve waffle cone karışımı


Kontur: MAC gold deposit


Ruj: NYX tea rose


Dudak Parlatıcı: Rimmel Vinyl Gloss 111 Demure (müthiş bir renk)


Dip Not: Henüz yorumunu yapmadığım pek çok ürün kullandım ama yorumları pek yakında
Pin It

9 çok değerli yorum:

orchide dedi ki...

wouwww süper olmuş saroşumm glossun rengine bittim çok güzel:)
ve bence saçlarında harika duruyor böle dağınık ölesine toplanmış gibi duran topuzları çok seviyorum ben:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Saroşum bebek gibisiiin çok güzel çıkmışsın :))) bence de saçların dağınık daha doğal olmuş :) yalnız glossun rengine ve allığa bayıldım!

gold deposit miii? ay ben onu almadın sandım, sıradan dediğin o değil miydi?

Adsız dedi ki...

saroşşşşşşşşşş süpersin 41 kere maşallah cicim :D ayrıca makyajın ceketinle çok uyumlu

Özge dedi ki...

Harika, müthiş, muhteşem;))))
Çok güzel olmuşsun canım yaa!
Marjo gibi allık ve ruja bayıldım ben de;))

ebvatathemua dedi ki...

Saroşum,eniştecik bulmuş böyle güzel modeli,tabi çeker akşama kadar foto.Çok şeker olmuşun canım :*

SaR dedi ki...

Kızlar eve geldim akşam akşam çok şımardım çok teşekkür ederim :) Saçlarımı böyle yapınca bir de dümdüz fön çekince çevremde pervane oluyor benimki :) Tüm güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Marjocum gold deposit denemiştim de MAC'de dün eve geldiğimde yüzümde halâ vardı. Yine de alıp almama konusunda kararsızım sıradan mı değil mi karar veremedim.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok tatlı görünüyorsun resımde çok güzel olmuş makyajın canım...

ÖZ dedi ki...

Canım seni ilk kez görüyorum, postuda başka posta bakarken tesadüfen "You might also like" kısmından gözüme çarparak gördüm, hazır görmüşken yazmadan geçmeyeyim dedim, çok tatlı ve hoş çıkmışsın. Fotoğraf çekilmesini sevmiyormuşsun ama gözlerinin ışıltısı bence fotoğraflanmaya değer ;) öpüyorum...

SaR dedi ki...

Öznur canım çok tatlısın çok teşekkür ederim. Ruhumu okşadı sözlerin, o söylediklerin senin güzel bakan gözlerindendir... Öptüm çok

Blog Widget by LinkWithin