18 Eylül 2012 Salı

Easiest DIY Bookmarks / Kitap Ayracı: Kendin Yap

Please scroll down to read in English

Kitap ayraçları 1-15 TL arasında değişen fiyatlara bir çok yerde satılıyor. Ben aynı anda çok kitap okuduğum için daha rahat kullanımı olan (ve tabi süslü olacak) ayraçlara ihtiyaç duydum ve ortaya aşağıdaki gibi, farklı yapım süreleri yaklaşık 5-10 dk olan ayraçlar çıktı. Ben çok sevdim ya siz ?

Bookmarks can be pricey in various stores. I read a lot of book at the same time (I am an academician and lecturing at the university) so I need lots of bookmarks at the same time. Here is some photos of the easiest DIY bookmarks. Hope you like it :)





Malzemeler her evde olan şeyler gördüğünüz üzere :)

Materials are easy to obtain. I am sure you all have these








Kartona A4 kağıdından kulakçıklar yaptım ki; o kulakların üzerine yapıştırayım :)

I have used two pieces of paper to glue another heart shaped carton.





Yapışkanlardan yapış yapış olan yelere eski dergilerden beğendiğiniz bir kaplama ile orijinallik katabilirsiniz :)

You can use old magazines to cover your bookmark






2. ve daha kolayı ise sadece ataç ve renkli kurdele kullanılarak yapılıyor

2. For another easiest ever DIY bookmark you only need different colors of ribbon and a paper clip :) Just tie colorful ribbons up to the paper clip and now you have a dressy bookmark.




Love,

Pin It

0 çok değerli yorum:

Blog Widget by LinkWithin