16 Eylül 2012 Pazar

Ayakkabılık / Shoe Rack

Hello everybody!

Like many of you storage of shoes is a trouble for me too. I could not find a satisfying solution for this problem for years.
But what is it?

This rack is really amazing. It is both useful and compact. I saw this 10 minutes ago and was thinking if this can be made as a DIY project. I will let you know.

Herkese selam!

Herkes gibi ayakkabılarımı nerelere sığdıracağımı şaşıran ben ve ayakkabı almaktan kendini alıkoyamayan yine ben. Bu ayakkabılığı görünce ne harika fikir dedim. Acaba kendi başıma yapabilir miyim bi düşünmek istiyorum.

Fikri olan var mı?



Love, 



Pin It

1 çok değerli yorum:

Adsız dedi ki...

Canim Sar'im, fikir guzel ama gunluk birsey bu bulmasi kolay olsun diye. Yani sana yine cok yer acmaz aksine yer kaplar. Bi de bana bakkallarda cips konan raflara hatirlatti:) cok sert olmadim degil mi??

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin