8 Aralık 2011 Perşembe

J'Lo Hair Clor / J'Lo Saç Rengi

Bu kadın ne yapsa yakışıyor yaaa ama ilk sıradaki saç rengini nasıl elde ediyor? Bu renk süper ötesi ve eminim kuaförü özel bişey yapıyordur

Does anyone know what she is doing with her hair? I am sure her hair stylist is using something special..


Pin It

5 çok değerli yorum:

Modavesaire dedi ki...

fındık kabuğu ile koyu sarıyı karıştır kesin bu tonlar olur ilk 2 fotodaki gibi sonuç olur bence:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

hayata dondum sonunda da butun bloglara yorum bırakıyorum :)
etegın cok guzel.
feramuar detayını bende sevıyorum gızlı seksılık katıyo bana gore
desensiz corabı dsunenmem zaten :)

SaR dedi ki...

canım acaba yorumlar mı karıştı :D

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

evet karısmıs :)
bayaga karısmıs hemde
bu sac rengıne hasta olmayan yok galıba
ozellıkle benımablam.
kuaforu aldıgı parayı sonuna kadar hak ediyo kesınlıkle

Culturella dedi ki...

özellikle son fotoğraftaki saç rengi mükemmel..fındık kabuğu ve koyu sarıyı ben de karıştırmayı düşünüyorum. bakalım nasıl bişi olcak? tabi, boyamadan önceki saç rengi de önemli rengin tutmasında.

Blog Widget by LinkWithin