19 Şubat 2010 Cuma

Wedding Invitation Samples/ Düğün Davetiyesi Örnekleri

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket






Umarım beğenirsiniz, en azından bi fikir verir.

I hope you like it

Pin It

6 çok değerli yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

bunlar çook işime yaraycak teşekkür ederim canım paylaştıığın için..

SaR dedi ki...

Birazcık yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

Shiney dedi ki...

Cok ama cok guzeller hepsine bayildimm :))

Rûya² dedi ki...

ya ben evlenmeyi hiç istemiyorum. bu postunu görünce düşündüm nasıl olurdu acaba evlensem diye aşağı indim indim dondum kaldım. aslı gökhanlı davetiye koymuşsun :)))) ben aslı. gökhan da benim ımmm. :)) ay çok duygulandım falan bi şi oldu.
sevgiler :))

hayal perest dedi ki...

yaaaaa biz evlenirken hep söyle şeyler aramıstım bulamamıştım ama
:(

acaba baştan mı evlensek :)

Hasibe dedi ki...

Yiğenim için davetiye araştırıyordum, paylaştıkların fikir verdi,teşekkürler... başka fikirler de varmış, bloğunu artık takip edeceğim.
www.hasibece.com

Blog Widget by LinkWithin