18 Şubat 2010 Perşembe

The End



Başlığı görüp lütfen endişelenmeyin. Çünkü bu bir mutlu son. Yüz yıkama alternatifleri için aradığımı sonunda buldum. Hem de uzaklarda değil çok yakınımda

The Body Shop

"NUTRIGANICS™ YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ"

Cildiniz daha genç ve taze bir görünüme kavuşurken, esansiyel yağ ve doğal kokularla farklı bir deneyim yaşayacaksınız. Brezilya’nın Yerel Ticaret ürünü organik babassu yağı, organik Paraguay şekeri ve İsviçre’den cilt bakım özelliklerine uygun olması sebebiyle seçilmiş organik ebegümeci çiçeği içerir. Sabah ve akşamları hafifçe cilde masaj yaparak uygulanır; ciltteki pürüzleri ve makyaj kalıntılarını temizler.

Son Ankara ziyaretimde rutin body shop ziyaretimde gördüm. Orda çalışan tatlı kızla aram hep iyi olmuştur. Hemen sordum dedim acaba nasıldır? O da bana bu ürünün sağlık bakanlığın onaylı olduğunu ve 30 yaş üstü kadınlar için yaratıldığını söyledi ve hemen bir tane aldım; fiyatı 24,90 TL. O Akşam kullandığımdan beridir (3 Şubattan Beri) kendisine aşık oldum. Hatta şunu diyebilirim bu ürün olduğu sürece ve daha iyisini üretmedikleri sürece, onlarca kez bu yüz yıkama köpüğünü alacağım.

Beauty Without Cruelty ve Desert Essence zaten yeni bitmişti ve arayış içindeydim. Bu ürüne bayılmamın 3 sebebi

1- Göz makyajını da temizliyor (hem de rimel, far, eyeliner hepsini waterprooflar hariç tabi)
2- Köpük olduğu için yumuşacık ve kolay temizliyor
3- Kokusu harika

Ancak benim naçizane tavsiyem,...

BWC çok hassas ciltler için en uygunu, Desert Essence ise yağlı ciltlerin aşık olabileceği bir ürün

Benim için dersek nutriganics, yumuşak formülüyle ve göz makyajını temizlemesiyle, ilk kırşıklıkları geciktirmesiyle bunlardan 1 adım önde.

Eğer benim gibi 30 yaşındaysanız, (hatta martta 31 :( )
Gözmakyajı vazgeçilmeziniz ise
Yumuşak ve etkili bir temizleyici arıyorsanız, yüz yıkamak için az vaktiniz varsa, belki de bu arayışınızda önemli bir adım atabilirsiniz.

Nutriganics™ Foaming Facial Wash

When you finish this reading, immediately find a store and get this face wash. This is a evolutionary product that is especially designed for 30s ladies. This beloved face wash can wash away even hardest eye makeup in first attempt (except waterproof ones)

It smells wonderful and soft enough to make you feel silky after washing. I really came to an end a happy end. I will stick this face wash for a really long time.

If you like to remove all make-up impurities in one-step
If you are over 30 (like me :(((((((
If you have limited time to wash your face
If you mind the smell of the face wash

Please go and get this, you wont regret it.

But if you have oily skin I strongly recommend you Desert Essence Face Wash

If you are very sensitive, Beauty Without Cruelty Facial Cleanser, 3% Alpha Hydroxy Complex can be what you are looking for.

Best if you want to: Gently wash away makeup and impurities with an instantly foaming facial cleanser that softens skin while leaving it looking healthy and revitalized and feeling clean and refreshed.
How it works:

* Daily cleansing is the first step to beautifully soft and smooth skin, removing impurities and preparing the skin for daily moisturizer.
* Community Trade organic babassu oil from Brazil helps smoothes and revitalizes skin.
* Organic mallow flower from Switzerland and Community Trade organic sugar from Paraguay moisturize and soften skin.
* Essential oils and natural fragrances combine to create a gentle fragrance.

Pin It

9 çok değerli yorum:

LittleDumBlonde dedi ki...

benim de yüz yıkama jeli arayışım vardı hatta blogumda çare aramıştım.
Bunu kesin deneyeceğim, OLAY aldım bende, beklenmedik şekilde memnun kaldım.

SaR dedi ki...

Canım bunun + özelliklerinden biri de organikolması ve ilk yaşlanma belirtilerine karşı savaşması. Kesinlikle tavsiye ederim özellikle de 30 veya üstüysen :)

constancia dedi ki...

Sar yine süpersin :) Bende tam bööle bir ürün arıyodum, aslında Babor'un buna benzer bir ürününü kullanıyodum ama biraz pahalı 70 TL civarında. hem 32 yaşında olduğum için bu ürün bana daha uygun olacak. Takipteyim :)

Güz Çiğdemi dedi ki...

dün sabah the body shop sayfasında bu ürünü incelemiştim bana uygun gibi gelmişt ama kullanan birinin yorumunu bulamamıştım :) teşekkürler :)

SaR dedi ki...

Constancia ve Güz Çiğdemi çok teşekkür ederim, inanın yorumlarınız beni dünyanın en mutlu bloggerı yapıyor

casey23 dedi ki...

Yıllar sonrasından gelen yorum :) Bugün biten ürünler postundan buraya ışınlanınca, bunu da okudum merak edip sormak istedim desert essence türkiye'de bulabileceğimiz bir ürün mü? Bir de o bir marka mı yoksa ürün adı mı? Markaysa ürünün adı nedir? Özür dilerim çok soru oldu ^-^

SaR dedi ki...

Canım yorumun geçi erkeni olmaz. Teşekkür ederim yorum için. Desert Essence ne yazık ki TR'de yok eskiden iherbten alıyorduk ama şu anda sadece seyirci kalıyoruz :( Ama The Body Shop'un yüz temizleme köpüğünü şiddetle öneririm tabi eğer 30 yaş üstündeysen :)

casey23 dedi ki...

29 kurtarır mı :) body shop'un zaten o serisini genel olarak denemek istiyorum sadece desert essence'in yağlı ciltler için çok iyi olduğundan bahsedince ben de çok merak ettim ben klasik olarak yağlı ciltli biriyim de :) Ama yine de bu köpüğü deneyeceğim zaten elimdekiler bitene kadar 30'uma gelirim :)

SaR dedi ki...

Casey23 çok hoşsun canım :) bence kesin memnun kalırsın :)

Blog Widget by LinkWithin