8 Şubat 2010 Pazartesi

Arbonne: Exfoliating Masque with Thermal Fusion

Bir süre önce internette (makeupalley.com aracılığyla)rasgele birisi ile tanıştım. Bu tanıştığım kızcağız meğer Arbonne İsveç markasının müşteri temsilcisiymiş. Benim bir ürün üzerine yaptığım youmdan sonra benimle irtibata geçti ve cildimin problemini anladığını bana çok iyi gelebilecek bir ürün önermek istediğini söyledi.

Tabi ben de yeni ürün deneme manyağı, kafayı bunlarla bozmuş bir manik olarak teklifin üstüne atladım
>
>
>
>
>
>
>
İyi ki de atlamışım kızlarrr,

Şimdiye kadar bir kaç maske tanıttım biliyorsunuz.Bu maskeler arasında siyah nokta ve sivilce için olanından derinlemesine temizlik sağlayanına kadarı vardı. Hatta hatırlarsınız MAry Kay Microdermabrasion seti dahi tanıttım. Bu ürün bitince de şu arbonne'u denesem ne çıkar dedim ve sipariş verdim. Size yemin ederim böyle bir maske yer yüzünde yok. Bununla tanıştıktan sonra hiç başka maske yapamaz oldum. Ömrümde cildimi bu kadar yumuşatan ve temizlyen bir maske daha olamaz. Pazar günlerini iple çekiyorum çünkü bu maskeyi uyguluyorum. Maske ardına da ya e vitamini ya da trilogy kuşburnu yağını sürdüm mü, özellikle ertesi günkü makyajım çok güzel oluyor ve yüzümde kayıyor fondöten.

Mary Kay'in timewise microdermabrasion setinde gördüğüm etki de buna yakın olmasına rağmen bunun verdiği yumuşaklık hiçbişeyde yok.

Önce temiz ve kuru cilde bol miktarda uygulayıp masaj yapıyorsunuz. Ardından maske gibi yaydığınız ürünü ıslatıp yüzünüzde 5 dk. bekliyorsunuz. Bu 5 dk içinde deli gibi yanma hissi oluşuyor. Ardından soğuk suyla yüzünüzü yıkıyorsunuz. Yüzünüzü yıkadığınızda kırmızılıklar oluşuyor (genelde herkeste oluyor) Ancak 2 saate geçiyor. Gerçek bir mikrodermabrazyon etkisi yaşıyorsunuz. Ben 2 aydır kullanıyorum cildimin genel tonunda güzel bir gelişme gördüm. Trilogy veya E vitamini yağıyla kullanıyorum ve gündüz spf de sürmeyi ihmal etmiyorum tabi. Genişleyen gözeneklerim de gittikçe yokoldu (Kıbrıs yazında bayağı kötü olmuştu :( )

Kullanım kılavuzunda yazan şeyi aynen tercüme ediyorum;

bu stimüle edici eksfoliyant gelişmiş teknolojisi ile ölü deri ciltten alır ve genç görünümlü bir cilt ortaya çıkarır. Benzersiz termal füzyon özelliği mikro kandolaşımını artırır ve hücre yenilenmesini hızlandırır. Hem scrub hem de derinlemesine temizlik yapan maske özelliklerini tek bir ürün altında toplar.

Kısaca özetlemek gerekirse ben çok memnun kaldım. Problemli ciltlere öneririm. Çok beyaz tenliler de almak isterse yüzüne koymadan önce denesin derim. Eğer nispeten hassas ciltli iseniz burda yorumladığım ürüne bir bakın. Arbonne'un bu 2si bir arada ürünü yaklaşık 13-15 dolar civarında ve ebayde satılıyor. Tüm arbonne ürünleri için sayfası burda.




Arbonne Intelligence Exfoliating Masque with Thermal Fusion


This product is a winner FOR

oily-combinatin skin
pore problems
dull skin

If you have sensitive skin this is a NO product for you.

ıts definition is all I want to say because it really keeps its promises

"this stimulating exfoliant includes advanced ingredients that slough away dead skin cells to expose new vibrant looking skin. It is uniquely formulated with Thermal Fusion technology to increase microcirculation and cell proliferation. This dynamic product combines the benefits of a scrub and a masque for deep cleansing results"..

After 1-month application you will see its difference. Pores will be minimized and your make up will go smoother. You will see that it worths every penny you spent.

If you buy this product please remember after application you will see redness on your face. Besides when you activate it with water you will feel heat for a few seconds. These are all normal, you can use it 3 times in a week.

Will I buy this mask and scrub 2 in 1 again? YES :)))

Sensitive skin girls you can consider buying Mary Kay Microdermabrasion set :)

Pin It

11 çok değerli yorum:

constancia dedi ki...

slm Sar, dönmene sevindim 1 aydır hergün mutlaka bakıyorum yeni bir post varmı diye. Umarım iyisindir bu kadar ara verme lütfen özlüyoruz. Bu ürün ilgimi çekti ama ben beyaz tenliyim ince ve kızarmaya müsait bir cilt tipim var. Sanırım benim için uygun değil. Peki napıcam o zaman sivilce lekelerimden ve ince çizgilerimden kurtulup, cildimi derinlemesine temizleyemeyecekmiyim :(

SaR dedi ki...

Canım uzun zamandır yoktum ama işim başımdan aşkındı 2010 böyle geçecek benim için ama arada elimden geldiğince yorumlarım sizlerle olacak güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.

Mary Kay Microdermabrasion seti sana uygun olabilir. O da kızarıklık yapıyor ama Arbonne'dan daha nazik bir ürün. Ne kullanırsak kullanalım ince çizgileri ve gözenekleri hafifletmek için 1 kaç saat kızaracağız. Akşam yaptığımız için zaten sabah bişey kalmıo :)

mughetto dedi ki...

Merhaba
Bu maske ilgimi çekti ama maalesef Ebay'de Türkiyeye gönderim yapan satıcı bulamadım.
Ebay dışında da uygun fiyatla sipariş verebileceğim bildiğiniz biryer varmı?

SaR dedi ki...

http://cgi.ebay.com/ARBONNE-EXFOLIATING-MASQUE-WITH-THERMAL-FUSION-NIB_W0QQitemZ220553275688QQcmdZViewItemQQptZSkin_Care_test?hash=item3359ffe928

Burda var canım bir de burayı kontrol et :)

Hacer @ Makyaj Günlüğü dedi ki...

Sar'cım hoş geldin. Öyle ballandıra ballandıra anlatmışsın ki, şu sıralar siyah noktalarımdan kurtulmak için fellik fellik aradığım ürünün bu olduğunu hissettim = )

SaR dedi ki...

Hacercim hoşbulduk canım. Şöyle ki; senin için bu ürün değil de şu ürünü tavsiye ederim bi bak;

http://beauty-n-fashionlove.blogspot.com/2009/03/queen-helene-mint-julep-masque.html


Ha tabi ikisini aynı anda kullanırsan ne olur onu bilemiyorum

mughetto dedi ki...

Aa evet gönderiyormuş teşekkürler :)
Ama 6 dolarlık ürüne 17 dolar ship. insana zor geliyor :))
Amerika da yaşamak vardı.

kibele dedi ki...

Sar'cım trigoly i aldım kullanmaya başladım ve çok memnunum şimdi de bunu alcam sanırım, batırcaksın beni :)))

ruşen dedi ki...

sarcım çok güzel görünüyo bu ürün bende daha yeni mary kay aldım.fakat küçük küçük akneler oluştu yüzümde mary kayden başka birşeydenmi anlayamadım daha yeni aldım birde bırakmakta istemiyorum kıyamıyorum:(sen böle bir sorunla karşılaştınmı yada karşılaşan duydunmu.çokta ara verme sarcım bayılıyorum senin tavsiyelerine çok öpüyorum

Özge dedi ki...

Ne zamandır yoksun, siteye bakıp bakıp duruyorum:(
Dönüşün muhteşem olmuş ama Sarem'im. Cildim yağlı değil; ama bunu almayı çok istedim ben şimdi. Öyle güzel anlatmışsın ki maskeyi.
Ebay'a bakayım hemen;)

SaR dedi ki...

Rueşncim bende öyle bir şey olmadı ama her cilt farklı biliyorsun. Makeupalleydeki youmları okuduğunda senin gibi 2 vaka daha var. Bence bir süre bırak sivilceelr geçsin. Sonra tekrar dene. Olmazsa blogta satışa çıakrırız canım atmana gerek yok.

Özgüş anlatacak milyon şey oldu canım ama geldim işte yine :)

Senin cildinin ihtiyacı yok kızdırma beni

Blog Widget by LinkWithin