28 Ocak 2012 Cumartesi

Megan Fox Öncesi-Sonrası / Megan Fox With and Without Plastic Surgery

Scroll down to end to read in English.

Dün akşam yabancı bir magazinde okudum. En çok merak edilen ünlülerden biri de Megan Fox. Kadın çok güzel ama keşke doğalından bu kadar güzel olsaymış. Bir de, kendisini zayıf olayım, çok estetik yaptırayım diye bir obsesyona kaptırmış durumda. Burdan kendisine seslenip, YAPMA demek istiyorum... Haftasonu olduğu için dedikodusal görsellerle sizi başbaşa bırakıyorum. İlerleyen saatlerde "Bugün ne giydim/OOTD" postu ile yeniden sizlerle olacağım :)

İşte fazla söze gerek yok, söz sizde. Buyrun görseller burada










Megan Fox is really a goddess but I am afraid that she has a surgery obsession. She can't stop herself having, fillers, botox, surgeries. IMO she needs to think carefully from now on. Her natural look surgeries is under threat. Being so skinny and having too much surgery on face definitely look unnatural and ugly
Pin It

8 çok değerli yorum:

Modavesaire dedi ki...

şimdiki hali çok sexi.. estetik operasyonlar geçiresimm geldi, o derece yani:)))

bakimblog dedi ki...

goguslerının arasından yuk vagonu rahatlıkla gecebılır dıyorum.

Adsız dedi ki...

oof arada gerçekten çok fark var ve eskiden ne kadar güzelmiş, pff!!

ozgur dedi ki...

nicole kidmanda oyle onun da postunu yapar mısın yazık ediyorlr

bu arada cekilişime katılmak isteyenler katılsın duyurmak istersen http://modamakyajlove.blogspot.com/2012/01/giveaway-cekilisim-var.html

Makyaj Güncem dedi ki...

Canım Allah güzellik vermiş de kültür vermemiş bu kadına.Asırlardır binlerce medeniyete ev sahipliği yapmış muazzam şehrimiz İstanbul'u kasaba zannediyormuş..Cahilliğin de bu kadarı!Zaten bu olaydan sonra bahsetmeye bile değmez kendisinden...

Unknown dedi ki...

estetik falan bir yere kadar iyi de sonrasında ucubeye dönüşüyorlar yavaş yavaş. bir de megan fox 86'lı çook genç, ilerde ne yapacak çok merak ediyorum.

grmnyasmin dedi ki...

Bilmemek değil öğrenmemek ayıp diyorum ve evet belki İstanbul'u bilmiyor ama bu ülkede yaşayan kaç kişi Göbekli Tepe'yi biliyor? Durum 1-1 ;)

Bugüne kadar kaç ünlü geldi Türkiye'ye kaprislerinden geçilmedi..Bu kadın gayet alçakgönüllüydü :) Durum 2-1 :)

Estetikliyse ki sanırım dudakları estetikli gayet başarılı operasyonlar geçirmiş çünkü gördük işte kameralar zoom yapınca bile yüzünde hiçbirşey rahatsızlık vermiyor ;)

Bu kadın güzel hanımlar doğuştan güzelmiş + olarak çok seksi olmuş :)) Ben beğeniyorum kaşlarını alış şekli bile ona ayrı bir cazibe kıskanıyor.. Allah biliyor ya en ufak kıskançlık yok hayranım kendisine :)

STYLE M dedi ki...

ey para sen nelere kadirsin diyesim geldi ;)))
makyaj günceme katiliyorum , ya böyle sacmalik duymamistim istanbul ve kasaba ;)) öyle zannediyor olabilir bari söyleyip rezil etme kendini dimi??
yigidi öldür hakkini ver kismi geldi ;)) ama cok guzel iste

Blog Widget by LinkWithin