1 Ocak 2012 Pazar

Yeni Yıldan 12 Tane Şey İstiyorum...

Sevgili Liu (Lüzumsuzişleruzmanı)

Beni mimlemiş, 2012'den istediğimiz 12 şeyi yazıp 12 bloggera yollayacakmışız :) Memnuniyetle...

Herşeyin başı sağlık ve huzur olduğu için öncelikle sağlık ve huzuru kendim ve çok sevdiğim insanlar için istiyorum ve başlıyorum...

2012'den en çok ama en en çok istediğim şey şu ODTÜ Doktora Diplomamı almak. Zaten bu beni dünyanın en mutlu akademisyeni yapar

2. olarak çok istediğim şey işimde artık kadrolanıp, part-time statüsünden kurtulmak

3. olarak artık Fransızca ve Yunanca kurslarına gitmek istiyorum.
4. yıllarca spor yapıp 2006dan beridir evde oturuyor ve uzun zamandır spora yeniden başlamak istiyorum artık spor yapmalıyım, vücudum alarm veriyor çünküü



5. Ev için dekoratif fikirlerim var ve hepsini kendi ellerimle 2012'de inşallah yapıcam



6. İnşallah 2012'de Londra'da olimpiyatları stadyumdan izleme şansım olur yaa, çok istiyorum :)







7. Kardeşim kendine göre bir iş ve eş bulsa ne iyi olurdu :)





8. 2-3 Kilocuk daha verip daha fit görünmek istiyorum


9. Arabamı üstü açık olan modeliyle değiştirebilirsem değiştirmek istiyorum.


10. Bu yazıyı yazarken sevgili eşim, annem ve babam da benden bir dilekte bulundular; kendileri için araba, sağlık ve huzur. Onlar için de bu 3 şeyi istiyorum

11. Artık şöyle beni bir yönetmen, bir aktör, aktris veya bir şarkıcı, yapımcı beni keşfetse yaa ün kazanmak istiyorum. Keşfedilmeyi bekliyorum :)) Önce ünlü olup sonra da dövme yaptırıcam (acaba ünlü olmayı beklemesem mi :D )







12. Artık şu tretin ilacı kullanmaya başlamak istiyorum ve cildim tamamen düzelsin istiyorum (hem de çok istiyorum)


Amma çok şey istiyorum kardeşim :)


Haaa, bir de 2012'de ben bir konu yazar yazmaz kopyalayıp hemen arkasına benzer kelimelerle aynı konuyu yazan, tarzımı, resimlerimi kopyalayan ama asla kaynak vermeyen, yazdığım sloganın, arabamın resminin ve hatta kedimin fotoğrafını koyduktan sonra BİLE hemen kendisi de aynı şeyi yapan,  kopyacı bloggerlar son bulsun istiyorum. Yaşasın Orijinalite... Yaşasın ÖZGÜN BLOGLAR ve SİTELER


Neyse çok konuşmayı kestim, sağlığımız yerinde olsun da başka bişey istemiyorum. Gerisi yalan valla
Size mutlu bir 2012 dilerken,
Bu mimi


Makyajgünceme, Kova Kadınıyım Ben'e ve Marjo'ma, Sinem'e ve Öznur'a son olarak da Aycan'a, gönderiyorum...


MUTLU 2012ler....
LİU SENİ ÇOK ÖPTÜÜÜÜMMM

Photobucket





Pin It

2 çok değerli yorum:

ÖzNuR dedi ki...

Mimlenmişiiim, canım beni de düşündüğün için çok teşekkürler.
Cildin için fraksiyonel lazeri düşündün mü ? yaptıranlardan olumlu sonuçlar okumuştum.

Dövmeli biri olarak söyleyebilirim ki -çoğunlukla herkese yaptırdığımdan beri söylüyorum- eğer model de belliyse kesinlikle ertelemeden yaptırılmalı. Dövme taşımak ayrıcalıklı bir duygu ; )

Spora inşallah kısa zamanda tekrar başlarsın, sağlık ve kilo vermenin haricinde sıkılaşmak inanılmaz bir olay. Aynı kilodaki iki insanın farkını görünce başlamıştım bende. Aslında aletli pilates daha güzel ve etkili sıkılaşma sağlıyormuş ama burada bulamıyorum, o olsa iyi olurdu...

Bakalım bu yıl nasıl olacak ve isteklerde kaçta kaç yapıcaz :) Başlangıç olarak ömür ve sağlık, 2'de 2 tutturursak yeterli...

sevda s. dedi ki...

Tüm dileklerin gerçek olur inşallah, mutlu yıllar :)

Blog Widget by LinkWithin