27 Ocak 2012 Cuma

Ayakkabı Trend Alarmı/ Shoes Trend Alarm


Maybe I personally do not wear such a pair of shoes, but I like them very much
Kişisel olarak giyebileceğim bir ayakkabı olmasa da beğendim. Yeni bir trend olabilir bence. Bu modelin kısa topukluları ve yanı kapalıları zaten vardı, belki bu modeli de yakında ayakkabıcılarda görebiliriz.

Pin It

3 çok değerli yorum:

chfashiontrend dedi ki...

cidden çok güzel bir model...Her renkde ve her kombin ile güzel durmayabilir diye düşündüm..sevgiler

TurquAzria dedi ki...

3, 4 yıl önce buna çok benzeyen bir ayakkabı almıştım , hatta reklam kampanyasini o zamanin Miss Belgium'u Zeynep Sever yapmıştı. trend sinyallerini yıllar oncesinden alabiliyorum demek :p :D haha. Gerçi benim ayakkabımın ucuda açık ama olsun (:

gül güll dedi ki...

bu ayakkabıyı uzun zamandır arıyorum markasını modelını bılen var mı ??

Blog Widget by LinkWithin