28 Aralık 2011 Çarşamba

İstanbul Ganimetleri

Normalde hiç kolye insanı değilim ama bu kolyeyi görünce bayıldım resmen. Aynı şekilde MANGO'nun bu bileziği de çok güzel. Çoraplarım da atlas pasajından :)






anahtarlıkların biri D&R'dan (eşim aldı)


Diğer 2 anahtarlığı da Duty Free'den ben aldım :)
Pin It

10 çok değerli yorum:

makeuparfume dedi ki...

İstanbula her gittiğimde bende Atlas pasajına uğruyorum:)çoraplarında çok şekermiş, hepsini güle güle kullan canım

SaR dedi ki...

çok teşekkür ederim güzelim ben de bayılıyorum atlas pasajına :)

cecilia dedi ki...

çorapların ne güzel bende iki hafta sonra taksime ve atlasa gitmeyi planlıyorum, aldığın cicileri güzel günlerde kullan cnm:)

SaR dedi ki...

canım çok mersii benim için de gez dolaş :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

o corapcıyı ben de duydum ilk gittiğimde gidip bakmak istiyorum.

anahtarlıklar ne hoç esprili oyle ya.
kolyen de guzelmmıs

SaR dedi ki...

Kova Kadını çok mersi cnmm, o çorapçıya mutlaka bakmalısın :)

ÖZ dedi ki...

Bende dün atlastaydım, çorapçı nerdeymiş bunları hiç fark etmedim, pac-man'i almak isterim ne kadarmış ? İst.te olduğum için fazla yorum da yazamadım fırsat olmuyor, eve dönüşte ilk işim öncelikle bordo elbiseli kombinine ve o dehşet çoraplarına yorum yazmak olucak şuan yazdığım yazacaklarımın teminatıdır :)) öpüyoruumm...

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok güzeller canım bileklikten bendede var ;)

SaR dedi ki...

Canım atlasa girdiğinde dümdüz en karşıdaki (köşede) yerden alıyorum :)

diğer yorumunu da bekliyorum heyecanla :)

öpüyoruum

ÖZ dedi ki...

Pacman'i aldıım. Atlasa da o kadar gitmiştim hiç gözüme çarpmamıştı hayret, çoraplar gerçekten çok güzel ve orijinaller. İyiki göstermişsin valla Sarcım :)

Blog Widget by LinkWithin