15 Eylül 2012 Cumartesi

Eski Coca Cola Reklamları / Old Coke Ads

Eski Coca-Cola reklamlarını bilmeyen, ya da sevmeyen var mı? Eminim yoktur. 2 yıl önce Nevada sokaklarında gezinirken dev bir Coca-Cola mağazası vardı. O mağazada eski reklamların metalden tablosu vardı. Ağır oldukları için ancak 1 tane alabilmiştim ama ne yalan söyleyeyim, bıraksalar da tüm mağazayı komple alsam diye düşündüm. Hele o kutup ayılı pijamalar acaip kaldı aklımda :)

Bu arada itiraf ediyorum! Ben bir kola bağımlısıyım. Sigara bağımılarından farkım yok. Kola bırakma terapileri düzenlensin!


Hello international readers,

If you live in the USA then you are a lucky lucky lucky person. You have millions of cool stores and the coolest is the Coca-Cola store. It is killing me that we do not have such a store in my country. Anyway, as you know Coca-Cola's old ads are very famous because of its vintage look. Today I am going to share a plenty of old ads. Hope you like it

BTW I am a dite coke addict! I know it! I need to quit drinking :p



































Love,

Photobucket
Pin It

3 çok değerli yorum:

Oylesine Biri dedi ki...

Coca Cola nın tek güzel yanı reklamları herhalde. Bağımlılığınızdan kurtulmanız dileğimle..

j.d. dedi ki...

Kolayı pek sevmem ama reklamları konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim ^^

Unknown dedi ki...

Hepsi çok güzeller. Hala da beğenirim ben Coca Cola reklamlarını.

gorgeousofmyworld.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin