19 Aralık 2011 Pazartesi

2011'de en çok satan 5 Ruj Markası / Best Selling 5 Lipstick Brands in 2011

Aaraştırma devi NPD'nin kozmetik marketlerle yürüttüğü dev araştırma sonucunda 2011'de ocaktan-nisana kadar olan dönemde en çok satılan 5 Ruj markası belirlendi. Sonuçlara hiç de şaşırmadım. Yine yapsalar aynı sonuç çıkacaktır.

According to beauty market research conducted by The NPD Group, Inc., a leading market research company, year-to-date, January through April 2011 has determined that Top Five Best Selling Lip Color January thru April 2011 * are:

1. MAC Lipstick
Photobucket

2. Lancome L’Absolu Rouge

Photobucket

3. Clinique Long Last Soft Shine Lipstick
Photobucket

4. Estee Lauder Pure Color Lipstick New

Photobucket

5. Chanel Rouge Coco Shine
Photobucket

Pin It

8 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

benim 1 numaram chanel 2 numaram mac :)

kitten dedi ki...

bunu gloss versiyonunu da merak ettim :)

What's Next dedi ki...

mac'in birinci olmasına hiç şaşırmadım :D ama chanel'den bi ilk üçe girmesini beklerdim.. bu arada clinique rujları hakkında ilk defa duyuyorum hayret, güzeller mi ki acaba??

SaR dedi ki...

İlknurcum benim de 1 numaramda clinique'in bu serisi ve 2 numarada da MAC vardı :)

cnm glosslara bakıcam söz

What's next, güzelim clinique bu rujları bence harika ama bu ilk 5teki tüm rujlar süper yani lancome da süper mesela :)

Adsız dedi ki...

Sanirim ben Mac rujlardan yana cok sansisim, bir kere kabinin icinde erimisti (ki gercekten sicak degildi ve sicak bir ortamdada tutmadim), birtanesini frost finish´di ve hic sevmemistim (counter yoktu ozamanlar yakinimizda internetden siparis etmistim renklere bakarak) ve herkesin övdügü cindy kirmizi renk bende bir acayip durmustu...tek iyi yönü Mac´i hertürlü geri kolayca satabilmen, mutlaka alan cikiyor ; )

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben cok sasırdım ya
hani nerde loreal maybelliene
upss
demdek kı ruja gelınce paraya kıyılıyomus

milky dedi ki...

şaşrdım listeye ysl yok açıkçası Lancome 2. sırada mı çok şaşırdım.

Aslında Guerlen de çok iyi ama sanırım fiyat daha fazla olduğu için daha az satılıyor.

SaR dedi ki...

cnm guerlain de çok iyi cnm aslında yslden daha iyi bence :)

Blog Widget by LinkWithin