28 Şubat 2009 Cumartesi

Makyaj Fırçaları 2 (MAC Adoring Carmine & MAC 187)



Makyaj fırçası dediğiniz zaman aklınıza ilk olarak hangi marka gelir?


Sizi bilmem ama benim aklıma ilk önce M.A.C (Makeup Art Cosmetics) gelir.


Bugün, MAC'in 2008'in sonunda çıkardığı "Adoring Carmine" Yüz Fırça Setine ve şu meşhur MAC 187 fırçasını yakinen inceleyeceğiz.


Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, MAC'in sürekli sınırlı üretimle satışa sunduğu fırçalar, kalıcı koleksiyon fırçaları kadar kaliteli değiller.


Adoring Carmine setinin içinden çıkan MAC 187 geldiği günden beridir çok dökülüyor ve sıvı fondötenlerin kullanımı için uygun değil. Yüzüm fırça kılıyla doluyor, dolayısıyla mineral pudra, veya her çeşit allığı sürmekte kullanıyorum. Fırçanın özelliği ne sürerseniz sürün yüzde doğal durmasını sağlıyor. O yüzden bu seti alacak olan kişilerin aklında olsun; eğer bu seti 187 için alacaksanız sıvı fondöteninizi uygulamakta zorlanma şansınız yüksek.


Gelelim MAC 190'a bir çok makyözün favorisi olan bu fırça ile istenmeyen kusurları çabucak kapatmanız mümkün. Hem kapatıcılığı artırıyor hem de daha hızlı ve temiz bir uygulama sağlıyor. Özellikle gece makyajımdaki favorim

MAC 168 allık veya kontur fırçası, yoğunluk ve boyut olarak seyahatlarda kullanışlı, allık değil ama kontur uygulamalarında daha kullanışlı. Standart 168 kadar başarılı değilama yine de amacına hizmet ediyor.

MAC 194 kapatıcı fırçası kullananlar bayılıyor, arkadaşımın ağzından söylüyorum, sivilceleri çok güzel kapatıp makyaja hazırladığını söyledi. Ben ise bunu göz makyajında kaşın altını aydınlatmak için kullanıyorum ve bu yönüyle ona bayılıyorum.


Not düşeyim bu seti 36 USD Amerika'daki indirim zamanı bir arkadaşa aldırmıştım. Şu anda ebayde 50 Dolara satılıyor.

Her makyaj seven kızın fırça setinin olmazsa olmazı, her makyaj çantasının özlediği, tüm allık ve fondötenlerin hayalini kurduğu MAC 187 ile yapamayacağınız yok!

Bu fırça ile fondöten sürüp sürmemiş gibi durabilirsiniz, allık sürdüğünüzde allık değil de kendi yanaklarınızın rengiymiş gibi gösterebilirsiniz. Ne dökülme, ne eskime ne de bozulma. Fiyatı pahalı sayılsa da (78 TL) ömürlük olan süper yetenekli bir fırça için değer




Pin It

5 çok değerli yorum:

Özge dedi ki...

Ama olmaz ki ya, benim bir 187'im yok, sende iki tane var;)))))
MAC fırçaları harika olmakla birlikte çok da pahalı:(
190'la fondöten sürdün mü Saro'ş bu arada? 187 ile ne farkı var?Daha yoğun olur diye tahmin ediyorum ama, doğru mu?

SaR dedi ki...

Aynen dediğin gibi canım daha yoğun sürüyor. Kapatıcılığa ihtiyacı olanlar 187 değil de 190 tercih etmeli. Tabi fondöten de hızlı bitiyor 190la :D

Adsız dedi ki...

Bugün, INGLOT'a gittim, adamlara MAC 187 ve 190'a benzer fırçalarını sordum ( bu McDonalds'a gidip BurgerKing menü istemeye benziyor ya neyse :)Neyse,adam bana, kapatıcılığa ihtiyacım olmadığı için 187yi önerdi (ay ben de sevindirik oldum tabi,kapatıcılık ihtiyacım yokmuş:)Bu arada 187 ve 190 diyince yüzüme mal mal bakmayıp fırçaları göstermesi beni çok sevindirdi, takdir ettim. Adam krem allığım varsa 187 ile krem allık uygulamasını da çok güzel olduğunu söyledi
Dynera

Adsız dedi ki...

ah bu koleksiyon fırçaları! neden kıl dökerler ki ..Yani onun sebebi belli ama düzgün yapsalar şu setleri de keşke :)

SaR dedi ki...

Canım ben artık ELFstudio kullanıyorum hem MAC fırçalarının 20 de 1 i fiyatına hem de müthiş kaliteli. Yazısı şurada
http://beauty-n-fashionlove.blogspot.com/2009/12/best-brush-ever-en-iyi-frca.html

Blog Widget by LinkWithin