13 Mart 2009 Cuma

Bugün Göz Makyajım...

Göz makyajı konusunda hep çok yeteneksiz olmuşumdur. Bugün de yine sıradan bir makyaj yaptım ve sevgilim farın çok yakıştığını söylediği için buraya koymaya karar verdim. bakalım siz ne düşüneceksiniz.


Makyajda kullandığım baz: Golden Rose Beyaz far

Eye-Liner:MAC Fluidline (Blacktrack)

Far: E.L.F Butter Pecan

Rimel: MAX Factor Calorie 2000





Pin It

9 çok değerli yorum:

Özge dedi ki...

O ne güzel bir şeftali tonudur, harika görünüyor ve senin bal rengi gözlerine de çok yakışmış balım.. Bence günlük ideal bir makyaj, ben de normal zamanda gölge..vs. yapmıyorum makyajda.
Bu arada, kirpiklerde sadece Calorie mi var, vaooooov;))

SaR dedi ki...

Özgüşüm teşekkür ederim cnmm, evet Calorie var sadece. Bende böyle bi etki yapıo zaten o yüzden yıllardır sadık kalıyorum bu rimele :)

Adsız dedi ki...

saroşum çok tatlı olmuş :D sanırım üst kirpiğe eyelinerı bir kerede sürdüğün için kuyruk kısmında silikleşmiş bir kaç harekette sürüp daha çok kuyruk kısmına yoğunluk verirsen daha güzel olabilir, bir de eyelinera göz pınarından değil biraz daha ortadan başlarsan daha güzel olur, çizgilerin daha düz görünmesi için de mat smokey black-grey bir farla (ben de vpa var dünyalara değişmem:)) bu sefer göz pınaraından kuyryğa kadar küt uçlu açılı bir eyeliner fırçalsıyla geçersen hem çizgi dümdüz olur hem gözün iç kısmına yakınyer dışatn daha koyu olur canımcım :) bu arada kirpiklere maşallah

Adsız dedi ki...

pek güzel olmuş maşşşşalahh

orchide dedi ki...

saroşş walla makyajını görünce şaşırdım çünkü dün tam aklımdan böle bir makyaj geçiriyordum:D
harika olmuş çok seviyorum bu makyajı ya açık pastel ton bir far ve eyeliner.
rimel de süper olmuş bende kullanmıştım 2000 biara gerçekten güzel bir rimel.

SaR dedi ki...

Nacişim, teşekkür ederim. Adsız kişiye de teşekkür ederim tabi :)

Cemoşum silikleşmesinin sebebi makyajdan 10 saat sonra fotoğrafı çekmem. Yüzümü yıkamadan fotoğraf çektim kullandığım linerı sürebilmek için zaten açılı taklon fırça kullandım. Göz pınarında birikme olmasını sevmiyorum. Bazen olabiliyor. Kuyruklu liner bana göre değil

ebvatathemua dedi ki...

Eyeliner çekişin gayet başarılı olmuş canım.Ben beğendim,aradan geçen süreyi de hesaba katınca bu kadarcık bozulma bişi sayılmaz.

SaR dedi ki...

Sağol bebiş, senin yanında çırak sayılırım tabi :)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

saroşum süper olmuş göz makyajın!! benim en sevdiğim makyaj bu işte :))) eyeliner sürüşün gayet düzgün bence. eline sağlık :)) kirpiklerini yirim yirim maşallah :))

Blog Widget by LinkWithin