25 Mart 2009 Çarşamba

Clinique Face Powders

Bu dönemde makyaj malzemeleri çekmecelerden taşan ve clinique ürün bulundurmayan var mıdır bilmem ama ben Clinique'i hep çok sevmişimdir. Her zaman sempati ve sevgi dolu gözlerle bakmışımdır standlarına. Bugün Clinique'in büyük iddialarla ortaya çıkardığı Almost Powder makeup SPF 15 ve meşhur transparan pudrası Invisible Face Powder.


Almost Powder Makeup SPF 15

Almost Powder Makeup SPF 15'i almamda reklamlarının büyük etkisi var. Reklamında şöyle diyordu; "More than minerals" (Minerallerden fazlası) ve standda deneyip anında üstüne atladım. İlk günler içime sinmediğini düşündüm ama şu anda kullandıkça daha çok ve daha çok seviyorum. Gerçekten en az bir mineral pudra kadar hafif. Kullanımı ultra rahat. 2 aplikatörü var kutunun içinde yoğun uygulama için sünger, gün içindeki dokunuşlar için süper yumuşak ve çantaya müthiş uyum sağlayan bir fırça.







Eğer cildiniz problemli değilse ve fondöten kullanmayı sevmiyorsanız bu pudra tam aradığınız şey. Hem maske gibi hissiyat vermiyor, hem de kabuki ile uygulandığında hafif duruşuna rağmen kapatıcılık sağlıyor. SPF 15 de cabası. Dev bir aynası olması da ayrıca bir + . Hızlıca evden çıkmak istediğimde kabuki veya süngeriyle uygulayıp arabada üstüne bir de allık sürüyorum :)

Dahası da var kesinlikle çizgilere dolmaz ve gözenekleri önplana çıkarmaz. Benim için en önemlisi ise bir çok pudranın aksine sivilce çıkarmaması. 168 kişinin bu pudra ile yorumunu okumak için buraya tıklayınız (İngilizce). Referans olması açısından NW 25 cilt tonundayım ve Light tonu benim için tam uygun. NC 20-25 ve NW 20-25 tonları için Light tonunu öneriyorum.


Clinique Invisible Face Powder

Sanırım likit veya krem fondöten kullananların makyajını mükemmeliğe en hafif dokunşla ulaştırabilecek bir pudradan bahsediyorum. Bendeki 20 numara bir çok cilt tonunun kullanabileceği müthiş bir pudra. Likit fondötenden sonra bile gözenek derdi hala sizi üzüyorsa bu pudrayı tavsiye ederim. Bendeki boyu GWP (Gift With Purchase) yani hediye boyu ama 1 yıldır ancak 3te 1'i bitti. Çok bereketli bir pudra. GWP boyundaki ponpona da bayılıyorum şipşirin bişi :D Üstelik Clinique allerjik ciltlerle dost olduğundan pudralarını güvenle kullanabilirsiniz. Tek başına kullanılabilecek bir pudra asla değil hemen not düşeyim. Tabi ki pürüzsüz veya az problemli ciltler de tek başına kullanabilir. Özellikle renkli nemlendirici üstüne kullanıp memnun kalan kızlar tanıyorum. 105 kişinin yorumu için buraya tıklayınız.













DipNot: Şu ana kadar 4 tane clinique pudra denedim favorim olan 2sini anlatıyorum. Diğer denediklerim arasında Stay Matte Sheer Pressed Powder ve Clinique Gentle Light Pressed Powder. Bu pudralar da güzel ama ihtiyaca göre şu anda anlattığım 2 pudra daha güzel. :D


Sizi Bu Blogta Bekleyenlerden Bir Kısmısı :D





Bir fotoğraf 1000 kelimeden daha iyidir derler ...

Pin It

11 çok değerli yorum:

Özge dedi ki...

Okuduğum en güzel bloglardan biri olan bu blogun sevgili sahibi, canım Sarem'im,

Her geçen gün daha da güzelleşiyor site ve bloğun şimdiden bir kaynak oldu. Bu, tebrik öpücüğü, muck;)

Clinique'in tanıttığın ilk pudrasını çok merak ettim. Tam da aradığım şey gibi duruyor;) Elimdekiler bitmedi; ama bir denemek istiyorum yüzümde. Sivilce yapmaması ve mineraldan fazla olması etkiledi beni tabii ki;)

SaR dedi ki...

Özgüşüm teşekkür ederim cnmm benim. Bu ilk pudrayı denesen çok beğenirsin eminim. Fiyatını yazmayı unutmuşum. Sephorada 58 TL :)

Özgüşe Not: MSNdeki sorumun cevabını bekliyorum.

Adsız dedi ki...

ben de cok beğendim bu pudrayı saremcim bloğun müthiş ayrıca özgecime katılıyorum hergün heyecanla bakıyorum acaba saroş bugün neler yazmış diye...
Almost Powder Makeup SPF 15 kapatıcılığı iyi ise kesin almayı düşünüyorum dior forever cok övülmüştü ama onda düşmanım nano parcacıkları varmış almadım bu pudrayı alıcam strawberryde varsa bende kapayım bir tane:))
ceren

SaR dedi ki...

Ceroşum eğer cildin problemli değilse kullanabilirsin ama daha kapatıcı bişey arıyosan bu aradığın pudra değil. Cildin güzeldir ama senin :) Zaten önce denemelisin cnm :)

Adsız dedi ki...

cildimde gözenek dışında pek porblem yok gözenekleri de clinique pore minimizer ile hallediyorum saremcim bilgi verdiğin için teşekkürler hem yaz d ageliyor bakayım ben bu pudraya

orchide dedi ki...

clinique pudraları hep çekici gelirler zaten bana:) ellerine sağlık saroşum iiki varsınız bloğun ve sen:*
alttaki toplu fotoda çilekli bişi gördüm sanki ben yaa :o

Adsız dedi ki...

saroşum süper bir yazı :* clinique benim de en sevdiğim markaların arasında, clinique blended face powder ise benim uzun süre kullanıp memnun kaldığım deafalarca aldığım bir pudra :) ben direk güneş kreminin üstüne sürerek kullanıyordum yağlı görüntüyü alsın diye :D ama şu an yağlı güneş kremi kullanmadığım için gerek kalmadı onun yerine buğday nişastası kullanıyorum : lol:

Adsız dedi ki...

Ben de clinique'in superpowderına hayran kalmıştım,çok güzel kaptıyor ve makyaj sabitleme özelliği,gözenekleri kapatma özelliği süper,üstelik parrlamayı da önlüyor
Zeynoş

didem dedi ki...

kızlar bende maybellıneden aldıgım kopuk pudrayı gerı verdım umarım adamlar deıstırır.pek sewmemıstım.bende bı pudra arayısındayım bırazda kapatıcı olsun ıstıorum clınique superpowder cilekte 44 tl sızce bana hangı rengı uyar??

SaR dedi ki...

Didoş bence 2 numara uygun ama deneme fırsatın varsa denemeden alma :)

didem dedi ki...

yok canım deneme fırsatım:(strawberryden alırım belkı banada 2 numara uyar gıbı geldı

Blog Widget by LinkWithin