21 Mart 2009 Cumartesi

INGLOT Haul

INGLOT ile ilk tanışmam rujunu satın almamla başladı. MAC ayarında bir Polonya markası, MAC gibi dedim çünkü makyaja bakış açıları ve ürünleri oldukça benzer. Tabi ki burda MAC ile inglotu karşılaştırmak gibi bir işe girmeyeceğim. INGLOT'un ağzından bu hikayeyi olduğu gibi alıyorum önce

"1983 yılında kurulan Polonyalı kozmetik firması Inglot, Park Bravo Group’la Türkiye’ye 2007 yılında girdi. Polonya dışında Kanada, Avustralya, İngiltere, Birleşik Arap Emirlikleri’nde faaliyet gösteren Inglot’un, dünyada 200 mağazası bulunuyor. Kozmetik ürünlerini el değmeden son teknoloji ürünü ekipmanlarla, dermatolojik testlere uygun bir şekilde üreten Inglot, 1500’den fazla renk seçeneğiyle, rujdan göz ürünlerine, allıktan ojeye uzanan ürün çeşitliliğine sahip."

Rujlarına ve aydınlatıcısına aşık olduğum bu markanın müşterilerini sunduğu müthiş bir teklif var. Kendi paletinizi kendiniz yaratıyorsunuz. Diğer bir deyişle boş bir palet alıp içini istediğiniz refill renklerle dolduruyorsunuz. Benim gibi sık sık uçak yolculuğu yapan kızlar için çok ideal olan bu teklifi şu sıralar sunulan % 3o'luk indirimi görmezden gelemezdim tabi ki.


Uzun zamandan beri aklımda olan paleti bu müthiş indirimden yararlanarak edindim. Boş palet indirimle 10.5 TL, farların tanesi 7.7o TL, Allık, 10.5 TL ve pudra 13.5 TL, Allık ve pudra fırçası da 34 TL ye almış oldum. Özellikle yaz geceleri için ışıltılı pudra sevenler için müthiş bir pudra bu. Kremsi bir yapısı var ve kapatıcılığı harika. Yaz gecelerinde sür ve çık gibi resmen. Allığı da yine kremsi bir yapıya sahip. Kalıclığı çok güzel. Sedefli farlarının da sürümü ve renk çeşitliliği hayranlık verici.

Ama benim esas aşka düştüğüm nokta 15 BJF fırçası. O nasıl bir yumuşaklıktır. Mükemmel bir allık, toz ve sıkıştırılmış pudra fırçasıdır. Yumuşacık ve bir pamuktan bile hafif bir uygulama sağlıyor. MAC'teki muadili de aynı kalitede ve 2 katı fiyatta. Eğer ömürlük fırçalar almak istiyorsanız INGLOT'a uğramadan karar vermeyin.


Not: Panora INGLOT'taki Gül Hanıma sıcak ve samimi ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Fırça için özellikle beni almaya ikna etti ve iyi ki etmiş :)

Şu anda CoastalScents siparişimi bekliyorum eğer istediğim büyük pudra fırçası beklediğim gibi olmazsa soluğu INGLOT'ta alacağım kesin
Pin It

7 çok değerli yorum:

Adsız dedi ki...

Ben inglot u coook merak etmeye basladim; Artik yazin tr ye gelince kessin bir ugramak istiyorum:)

gule gule kullan cicilerini.

SaR dedi ki...

Bernacım çok teşekkür ederim cnm

www.inglot.com.tr den daha yakın inceleyebilirsin :)

orchide dedi ki...

çok güzel ya güle güle kullan saroşum:)
bu inglot marks and spencerda satıldımı hiç benim aklımda öyle kalmış sanki:/
bu arada tamda o yoğunlukta mat bir siyah far istiyorum ben yaa aramadayım.

SaR dedi ki...

Saol Nacişim, MS da olması mümkün değil cnm bravogroup çünkü INGLOT. Siyah farı çok güzel kremsi mat. 2 gündür kullanıyorum valla toz ama yine de yanağa dökülmüyor.

ebvatathemua dedi ki...

Saroşum,güle güle kullan.Bu markanın farlarını severdim zaten,ama geçen aldığım glosslarına da bayıldım.

orchide dedi ki...

ozaman yanlış kalmış aklımda sroşumm.farı beğenmene sevindim inş bende bulurum böle bişi:)

Bilgentolis dedi ki...

bende inglot 27TG var ve tek kelimeyle inanılmaz bir fırça. aynen dediğin gibi ömürlük. diğer fırçalarından da almayı çok istiyorum. inglot harika bir marka.

Blog Widget by LinkWithin