30 Mart 2009 Pazartesi

MANGO & BERSHKA Yeni Sezon

.... ve sonunda modellik de yaptım. Umarım işinize yarayan şeyleri sığdırabilmişimdir. Bu yazı da böyle yazısız oldu biraz. Son yaptığım alış-verişlerden bir kaç kare ve fiyatları...






Pin It

22 çok değerli yorum:

Alışveriş Cini dedi ki...

Hepsi de çok güzel. Güle güle giy. Favorim MNG straplez elbiseler :)

SaR dedi ki...

Teşekkür ederim cnmm. Benim de favorim straplez olan her şey aslında :)

Adsız dedi ki...

saremcim elbiseler senin yanında gölgede kalıyo ama hepsini çok beğendim özellikle siyah üstü,fiyatı da çok uygunmuş

kahvegibi dedi ki...

elbiseler çok yakışmış.. ben ayakkabılarına da bayıldım. özellikle kahverengi.. ayakkabıların hakkında da bilgi verebilir misin ?
teşekkürler..

orchide dedi ki...

saroşş süper hepsi güle güle giy desenli elbiseyle en sondaki üste bayıldımmm:)) koton ayakkabılar da şahane durmuş yaa geçen gittiğimde baktımda hiç denemedim topuktan tırstım çok yüksek:D
bide kotunda çok güzel onun merkası ne??

SaR dedi ki...

Kızlar çok teşekkür ederim :) Kahvegibi ayakkabılar Kotondan 60 TL,

rusen dedi ki...

mükemmelsin ya tam sahil kızı olmuşun tatile gitmek istiyorum:)beyaz tenli değilmiydin sensaroş bronz gibi duruyon fotolarda çok yakışmış hepsini iyi günlerde giy inşallah...

SaR dedi ki...

Ruşen naber? Canım teşekkür ederim. Beyaz değilim buğday tenliyim ama fotolarda biraz daha koyu tenli çıkmışım o ayrı

serrose dedi ki...

elbiseler super cok yakismis
:)))masallahhhh

SaR dedi ki...

Serrose çok teşekkür ederim cnm :)
Naciş kot LTB...

orchide dedi ki...

sğol saroşum:* tahmin etmiştim bu tarz model için ltb e bakıcaktım bende:)

rusen dedi ki...

iidir saroşçum ne olsun. bende nyx ruj edinip edinmeme konnusunda kararsızım cherryculture sitesinde takılıyom ama kargo ne çok ya:(
coastalda öle kargo çok of of yani birde kargo olmasa müthiş olurdu ne yapalım... öpüyorum canım

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

saroşum her zamanki gibi harikasın, elbiseler çok yakışmış, kıskandım ama straplez hepsi yaa :D işallah floridada ben de giyebilicem :Pppp

Özge dedi ki...

Sayfaya bahar gelmiş;)) Hepsi çok yakışmış fıstığım. Elbiseler ayrı, kot ve bluzlar ayrı bir güzel durmuş.
Ben siyah elbise ve siyah ayakkabıya bayıldım özellikle;)

SaR dedi ki...

Özgüşüm yeniden sesini duymak ne güzel, ayakkabılar steve madden. Galiba halâ satılıyor zira ben geçen sene almıştım. Çok teşekkür ederim bu arada

didemertugrul1986 dedi ki...

saroşum hariikasınn.ben hepsını cok begendımmm canım benımm:)

SaR dedi ki...

Saol Didoşum :)

esra dedi ki...

saroşşş hepsi çok yakışmış mango üstler çok güzel tam yazlık şeyler sendede harika durmuşlar :)

SaR dedi ki...

Esoş saol cnmm Mujxx

camellia dedi ki...

hayranım sana yaa..ben elbiselerden cok sana bittim.ne şekersin fıstık..ama siyah elbise bnmde favorim onu sölim..çok zarifsin.

SaR dedi ki...

Gülsümüm canımsın çok teşekkür ederim

fragariac dedi ki...

saroşum süpersin çok yakışmış hepsi. ben özellikle siyah mango üstü ve koton ayakkabıları beğendim :D

Blog Widget by LinkWithin