15 Ağustos 2009 Cumartesi

Geniş Gözenek mi? O da ne?

Clinique Gözenek Küçültücü Arındırıcı Serum




Bazı bayanların genişlemiş gözeneklerle derdi çok büyüktür hatta şöyle ki her kişi hayatında en az öyle bir dönem geçiriyor. Armağan arkadaşımız bana bu konuda bir önerim var mı diye sordu. Ben de geçmiş deneyimlerime dayanarak Clinique Pore Minimizer dedim. Cildinizin tipi farketmez, minicik bir miktar tüm yüze yetiyor. Zaten sadece gözeneklerin geniş olduğu bölgeye de uygulanabiliyor. Sürdüğünüz andan itibaren o kadar yumuşak oluyor ki, gözeneklerden önce cildin kadifemsiliği dikkatinizi çekiyor ve makyaj yapmak istemiyorsunuz. Gözenekleri ise başarılı şekilde küçültüp cildi makyaja hazır hale getiriyor. Yani çok da güzel bir makyaj bazı. Alıp da pişman kalmayacağınız bir ürün; tabi eğer gözenek problemleriniz varsa :)

Strawberry'de şu anda satışta...

Buraya tıklayın lütfen

Eğer gözenek probleminiz daha ciddiyse, yine Clinique'in ürettiği ve faydasını gerçekten göreceğiniz bir ürün daha var. Clinique Gözenek Küçültücü Termal Aktif Cilt Arındırıcı




Bu ürün haftada 2 kez kullanılıyor düzenli kullanımda ( bir ay gibi) makyajınız çok daha güzel görünüyor. Burdan bakın

Benim cildimin tuhaflaştığı dönemde bu 2 ürünü de kullanıp memnun kalmıştım. Şu anda gözenek problemim kalmadı. Tabi diğer tüm problemler dvam ediyor o ayrı :(
Neyse bebişler sorularınız varsa sorun lütfen,
öptüm sizi

Bu arada yarışma halâ devam ediyor, lütfen katılım gösterin herkes katılsın bak hediyeler güzel olacak diyorum yaaaaaaa.... Katılmak için tıklayın katılım hakkı da 5 olsun hadi, maksat eğlence olsun

Pin It

6 çok değerli yorum:

nihal0758 dedi ki...

öncelikle blogunu takip etmekten çok memnun olduğumu belirtip sorumu sorayım canımcım.
Üstteki serumu kullanmaya başladıktan sonra normal nemlendiricimizi kullanıyormuyuz yoksa bu serumun nemlendirici özelliği var mı? Varsa benim cildim yağlı çok mu yağlı bi krem aydınlatırsan çoook çoook öperim seni hayatım :)

SaR dedi ki...

Nihalcim çok teşekkür ederim cnm. Ben de çok mutlu oluyorum siz mutlu olunca. Üstekki serumu nemlendiricinin üstüne sürmelisin. Serumun nemlendirme özelliği yok. En önemli özelliklerinden biri de yağlı cildin fazla yağını emmesi. Eğer çok yağlı bir cilte sahipse iki ürünü aynı anda kullanabilirsin. Öpüyorum ben de
Sevgiler...

Marjo on Makeup Frenzy dedi ki...

Saroşcum bu serum dermokozmetik mi? Kullandıkça gözenek sorununu iyileştiriyor mu yoksa sadece makyaj altında düzgün görünmesini mi sağlıyor?

gizemel dedi ki...

termal maskeyi ben de kullandım işe yaramamıştı ben de bir de böyle kendiliğinden ısınan maskelerin cildi tahriş ettiğini okumuştum.he benim cildimi tahriş edebilir mi,hiç sanmam =))ama hassas ciltlilerin dikkat etmesi gerekebilir.;)

SaR dedi ki...

Marjocu dermokozmetik değil ancak iyileştirme yaptı bende. Gizemcim, sadece maske kullanarak gözenek problemi bitmez diye düşünüyorum, kendine seçeceğin organik veya mineral içerikli bir ürün ile devam edebilirsin. Eğer cildin eçici süre değil de uzun süredir böyleyse temizmleme sütü, toniği ve nemlendirici gözenekleri küçülten bir seriden olmalı. Özellikle tonikler ve nemlendiriciler bu konuda çok etkili dilersen öneride bulunabilirim.

idil dedi ki...

blogumda ödülün var:)

Blog Widget by LinkWithin