4 Eylül 2009 Cuma

İçimdeki SaRlar Ordusu

Sevgili Marjom beni müthiş bir mim ile mimlemiş, bana içimdeki kadınları sormuş üzerinde pek düşünemedim ancak spontane ağzımda dökülenleri sizinle paylaştım...

1. Fedakar; içimde her zaman bir fedakar gizli sürekli çevremdeki insanları mutlu etmeye çalışır dururum hatta kendimi yok yere sayma pahasına, be kadar sürecek bu içimdeki ben? Aslında biraz yoruyor beni. Yine de sevgiyi hakedenlere vermek bir mutluluk


2. Kararlı; eğer bir işi yapmaya karar vermişse içimdeki kararlı, kimse ama hiç kimse onu durduramaz bulur bir yolunu yapar yapacağını


3. Üşengeç; bazen öyle üşengeç oluyorum ki, tuvalete gitmiyorum tembellikten :) napayım bu içimdeki üşengeç beni mahvediyor :p

4. Heycanlı; o kadar heycanlı bir kişiliğim var ki, şimdiye dek heycandan saçmaladığım çok olmuştur. Yüzüm kızarır, aniden terler boşalır, feci bi durum ama suç içimdeki Sar'da

5. Adil; bu Adil Sar'dan nefret ediyorum zira adil olmak uğruna kendi çıkarı için dahi olsa adil değilse yapamaz, en hoşuna gitmeyen insan için bile adalet savaşı verebilir. Her şey O'na göre adil olmalı o yüzden...

6. Çoğu zaman DEPRESİF olabilir. İçimdeki depresif kişi beni mutsuzluğa iter durur. Güya çok mantıklı olduğundan herşeyi gerçeğini görür!!!

7. Agresif bir Sar içimdeki dominant Sar'lardan. Dedim ya adalet için savaşmayı seven "ben" hortladığında agresif sar da ortaya çıkabilir

8. Alış-veriş Manyağı Sar: Bunu söylememe veya anlatmama gerek var mı? Bir alış-veriş merkezine kapatsalar günde 1 kez su ve yemek verseler gıkım çıkmaz (Bu avm mümkünse ABD'de olsun ama) :p

9. Düzenli, yaşadığı çevreyi düzenlemek ve temizlemekten bıkmayan, belki düzen ve temizlik delisi (neyseki üşengeç sar arada ortaya çıkıyor da beni bu yorucu dertten zaman zaman kurtarıyor :p)

10. Dişe diş Kana Kanı seven Sar; biri bana aldanıp bir kötülük yapsın, AH'ımı alsın ömür boyu hayır etmez o insan Bu deli sar ona yaptıklarını ödetmek için herşeyi yapar. Çünkü içinde hep bir DELİ vardır.

11. Yaratıcı Sanatçı Sar; seramik ve resimle ilgilenir, eserlerini satmak istese de Annesi hep engel olur. Bİ gün satıcam hepsini :P

12. Beceri Düşmanı Sar; yemek yapmanın "y"sinden anlamayan, hep nişanlısının ve annesinin eline bakan Ezik Sar :) napiim

13. Holigan Sar, fanatik bir Galatasaraylı olan ve içinde yanlış karar veren bütün hakemlerin topuğuna sıkmayı o an çok isteyen sonra öfkesi aniden dinen Sar

14. Şoför Sar, nerdeyse ailenin şoförü olan tüm ayak işlerinde kullanılan ama iyi araba sürdüğünü düşünen, hayatı trafikte geçen zavallı Sar.

Artık sona geleyim de beni vurmayın kızlar :)

15. Hayalci Sar; bir gün herkesin tanıdığı bir akademisyen olmayı sürekli hayal eden, gücünü belki de bu saçma hayallerden alan gerçekleşmeyeceğini bilse bile hayale devam edip bazen gerçek hayattan kopma noktasına gelen Sar


Bu müthiş mimi ben de Ebvata, StilDirektörü, Zeynep
ve Banu'ya

sevgiler...

Pin It

6 çok değerli yorum:

ebvata dedi ki...

Teşekkürler,hemmeenn yapıcam mimi:))

zeynep dedi ki...

canım en kısa zamanda, mutlaka!
:)

SaR dedi ki...

saolun ellerinize sağlık :)

Özge dedi ki...

Bu mimi çok sevdim ben ya;)
Sanırım en çok "Sanatçı SaR"ı henüz tanıyamadığıma hayıflanıyorum:(

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Not aldım canım

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Saroşcum üşenmeyip yaptığın için teşekkür ederim :)

üşengeçliğin aynısından bende de var. bazen tembellikten kestireyim azcık diyorum, üşendiğimden nefes bile alasım gelmiyo :P

hayalci sar'la da çok ortak yönümüz var, hakkımızda hayırlısı :)))

Blog Widget by LinkWithin