30 Mart 2010 Salı

Colours

Kızlar bazı istek ürünlerinin sadece swatchlarını paylaşıyorum sizinle;

Çıtırtı için she'nin mavi rimelini tek kat sürdüm. Emily'nin lacivert göz kalemini de elimde göstermek istedim.,

Coral renkte kaliteli bir ruj önermemi istemiş Sevdalinka,

Geçen ay aldığım yves saint laurent'in bu ruju çok kaliteli ve nemlendirici özellikli bir ruj;

52 numara, ve adı rosy coral. İçinde pembe altonu var. Duty Free fiyatı 22 Euro

Photobucket

Photobucket


Hello Gals,

Today I am posting some swatches that are requested from you; a Turkish cosmetics brand "she" blue mascara and a quality lipstick from ysl (22 Euro in duty free of Nicosia-Ercan Airport)

Pin It

3 çok değerli yorum:

hayal perest dedi ki...

ya ben bu renkli rimellerden hatta özellikle mavi olanından cok istiyorum ama cok abes durmasından korkuyorum sana yakışmış şeker gayet doğal duruyor ama nedir bunun sıırı

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Off ruj ne güzel bir renk yaa.Şu sıralar tamda istediğim ton bu güzellik.

hayal perest dedi ki...

sırrı bilen yokmu ?

Blog Widget by LinkWithin