12 Ekim 2011 Çarşamba

Vichy Dudak Kremi/ Vichy Lip Balm

Ben bu habere bayıldım, zaten dudak ürünlerine karşı zaafım var. Bu fiyata mutlaka denerim ben bunu


Fiyatı 7.90 Yumuşatıyor, Onarıyor, Koruyor...

Pin It

7 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

fiyatı da vichy için uygun sayılabilir!

bana çok güzel bir haber verdin en kısa zamanda edinicem

SaR dedi ki...

canım kış geldi deniycm ben bunu. yine de vaseline benim vazgeçilmezimmiş gibi geliyor :D

alırsan haber ver fıstık :)

MadamB Fashion dedi ki...

fiyatı çok uygun geldi bana şahsen deneyebilirim
http://madambfashion.blogspot.com/

fürfür dedi ki...

merhaba canım sonunda burdayım :) yaşasınnnn:) paylaştığı herşey gibi bu üründe süper en kısa zamanda bende edinicem teşekkürler:)

SaR dedi ki...

madamb denersen bana da haber ver blogun hayırlı olsun bu arada :)

fürfür cnm ben denemedim henüz ama fiyatı çok uygun hemen denenebilir xxx

fürfür dedi ki...

SAR cım ben daha önce vichy oligo levres red dudak bakım kremi pembeyi kullanmıştım. çok memnun kaldım. bir de benim gibi dudak fakiri birinin dudaklarını bile gözle görülür bir biçimde dolgunlaştırmıştı. senden ricam dudak dolgunlaştırıcılarla ilgili bilgilerini de paylaşır mısın?

fürfür dedi ki...

canım bizimle dudak dolgunlaştırıcılar hakkında da bilgilerini paylaşır mısın?

Blog Widget by LinkWithin