31 Mart 2012 Cumartesi

3 Revlon Super Lustrous Lipstick / 3 Revlon Ruj

Please scroll down to read in English

Uzun zamandır şöyle ağız tadıyla bir post yapamıyorum çünkü delice yoğunum arkadaşlar. Bu sabah kalkar kalkmaz hemen yeni aldığım 3 rujumun swatchunu yaptım. 3'ü de birbirinden nadide ve aldığım günden beridir makyaj çantamın vazgeçilmezleri arasına girdiler.

Zaten Revlon benim çocukluk aşkımdır. Taa 1980'lerde annemin kuaförlük yaptığı yıllarda makyaj malzemeleri ve parfümleri Revlon'du. Ben de bakıp bakıp özenirdim. Neyse ki o gün geldi de ben de koleksiyon sahibi oldum :) Koral, Turuncu ve Pembe renklerde bu 3 rujun renkleri, dokusu ve yapısı mükemmel. Hani nem veren bu kadar güzel ruj görmedim hiç. Sürülmesi ultra kolay. İçinde sim vs de yok. Ama yapısı çok yumuşak olduğundan rengi tutturmak için birkaç kat sürmeniz gerek. Onun dışında kalıclığı çok güzel, yemek yediğiniz anda çıkıyor ama onun haricinde dudaklarınızı yemezseniz koyduğunuz gibi kalıyor :)

Ben çok sevdim bir kaç renk daha bulursam alacağım kesinlikle
Renkleri nasıl buldunuz?






Hi ecvryone,

For a while I have been very busy and could not find time to write a swatch post. Today as I woke up I sat down in front of the mirror and took some photos of my new fav. lipsticks.

I am talking about Revlon's super lustrous lipsticks in 3 shades.

They moisturize very well (Best I have ever seen)
They do not dry your lips (Really)
Easy to apply but you need to put 3-4 coats to achieve the colour since the formula is very soft and moisturizing.

So what do you think?

Sevgiler,
Love,
xxx

Pin It

9 çok değerli yorum:

bakimblog dedi ki...

siren ve kiss me coral <3

cecilia dedi ki...

bayıldım renklere, çok güzel bi duruşu var, güle güle sür :)

luna dedi ki...

tatlım ben de zamanında 2 rujunu almıştım (stawberry suede ve nude attitude) 2 sine de hayranım. bendekiler mat serrisi, bu seriden de istiyordum ama ben alana kadar yasak çıktı:(

kozmetikperisi dedi ki...

ikinci fotoğraftaki renk tam benlik

özge dedi ki...

renkler süper, en çok ilk fotodaki yakışmış :)

SaR dedi ki...

Gamzecim son gözdem kiss me coral burda kötü çıktı aslında normalde daha canlı ve güzel bir renk

cecila çok sağol tatlım :)

Aytülcüm ben de mat serisini aradım ama bulamadım :(

Kozmetikperisi, Özge çok sağolun kızlar xxx

dynera dedi ki...

Saremcim, bugun kendimi burada bir store'a attim ve sende begendigim Siren ruju hemen gidip aldim, bir de baska pembe tonda mat bir Revlon daha aldim :)) haa bir de NYC aldim. Beni yine masrafa soktun sekercim yaaa :)))

sevda s. dedi ki...

415e bayıldım :)

begum_kobaklar dedi ki...

Merhaba blogunu yeni kesfettim ve cok hosuma gitti takipcinim:)
Banada beklerim
http://makeupbybgm.blogspot.com/

Blog Widget by LinkWithin