3 Nisan 2012 Salı

Esmer olsaydım MAC Purring Alırdım / MAC Lip Balm in Purring

Eğer esmer olsaydım bu ürünü kaçırmazdım yaa çok güzel, ama açık tenlerde böyle durmuyor. Koyu renk dudak ile sonuç Beyonce'nin kızkardeşindeki gibi oluyor. Solange Knowles

Her tene giden bir turuncu ruj var tıpkı diğer renklerdeki gibi :) Henüz en aşık olduğum turuncuyu bulmadım arıyorum. Sırada MAC Neon Orange  var :)


I would definitely buy this MAC lip Balm if I had darker skin. Look at Beyonce's sister, she looks amazing with this balm. My next attempt will be MAC Neon Orange :)


MAC Neon Orange from temptalia


Love,


Pin It

4 çok değerli yorum:

yıldız dedi ki...

ben esmerim bu renge yakın 3-4 tane ruj aldım ama durmuyor o hayalimdeki renk olmuyor yada duruş o olmuyor:(

alice dedi ki...

bir lip balm için ne kadar yoğun bir renk.. ama çok sevdim tonunu gidip bi denicem =)

Süm dedi ki...

Fenalardayım şu an sanırım ilk fırsatta denemeliyim:)

Missinem dedi ki...

Sana harika bir turuncu önericem, YSL Rouge Volupté in Peach Passion 13 numara, mutlaka denemelisin

Blog Widget by LinkWithin