7 Ağustos 2013 Çarşamba

Saçlarınıza bir İyilik Yapın: Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor




Yıllar önce İngiltere'den getirtmiştim bu harika ürünü... Sonra da fırsat olmadığından alamamıştım. Neyse ki artık Türkiye'de de var.

3 dakikanın içinde bir ürün saçı ne kadar yumuşatabilirse o kadar yumuşatıyor. Yapısı kremsi ve elinize aldığınız andan itibaren saçınız için iyi birşey yapıyor olduğunuzu hissediyorsunuz. Benim saçlarım oldukça kuru olmasına rağmen benimkileri inanılmaz yumuşatıyor. Uçlarına da organix argan yağı sürüyorum, gelsin yumuşacık saçlar :)

Elektriklenmeyi de alıyor. Ayrıca ciddi bir bakım uyguluyor bence. İçeriğindeki balm mint (aşağıya bakın, melisa otu olarak biliniyor) saçlara nüfus ederek yoğun bir bakım uyguluyor ve daha ilk kulanımdan siz bunu farkediyorsunuz. Zaten yıllardır çok satan ve fanatik grubu olan bir ürün. Bu ürün diğer market markalarından çok çok farklı...




Siz bu ürünü alın kullanın... sonra 2 hafta kullanmayın ve yine kullanın. O zaman farkı göreceksiniz. Watsons ve Gratislerde bulabilirsiniz :) Saçınız için ne istiyorsunuz? Hacim?, Nem ve Hasar Giderme? Renk koruma? Uzun Saç Bakımı? 3 minute miracle serisinde her ihtiyaca bir cevap var... ürününüzü ona göre seçebilirsiniz.

Benim kullandığım ürün hasar görmüş kuru saçlar için olan

Bir bilgi: Aussie Avusturalyalılar için kullanılan bir kısaltmadır.

Not: Ürünü aldığınızda kapağını açarak kullanmanızı tavsiye ederim. Ucundaki koruma bandını çıkararak da kullanabilirsiniz ancak banyoda içine su kaçabilir...

Bayramda benimle olmaya devam edin....

Yarın: Duşta Vücut Kremi Nivea

Sevgilerimle,
 photo fash-001.jpg
Pin It

1 çok değerli yorum:

umranyanmaz dedi ki...

bu ürün çok merak ediyorum artık dayanamayıp alıcam :)

Blog Widget by LinkWithin