9 Kasım 2010 Salı

Sally Hansen Diamond Shine Base and Top Coat Review



Selam kızlar, (For English please scroll down)

Düğünden önce jel oje yaptırmıştım ta ki geçen haftaya kadar. Tırnaklarıma deli gibi yapışan jel ojeyi çıkarabilmek için tırnaklarımı törpülemek zorunda kaldım ve 3 aydır özlediğim kırmızı ojeyi ancak pazar gün sürebildim.

Tekrar yaptırır mıyım dersiniz?

Vallahi çok zor ama 1 ay boyunca bakımlı ellerle dolaşma fikri de kulağa çok güzel geliyor.

Neyse dönelim konumuza, uzun süre bakımlı ellerle dolaşan bendeniz normal ojeye dönünce eczaneye gidip sally hansen 10 güne kadar dayanan top coat aldı.

Bilim insanıyım ya bir elime sally hansen diğerine de normal oje sürdüm. Farkı görmek için, 10 günlük dayanklılığı geçtim ama süper bir parlaklık sağlıyor.

Benim üzeri pürüzlenen tırnaklarımda 3 gün çıkmadan gitti. Ben de dedim ki demek ki

İşin püf noktasını ise 4 taraflı törpüde bitiyor. Tırnağın yüzeyi ne kadar pürüzsüz olursa top coat o kadar iyi duruyor.

Kalktım bi de öyle uyguladım ve kesinlikle çok daha güzel durdu. Dayanklılık açısından isteyenleri bilgilendirebilirim

Benden söylemesi siz de zaman fakiriyseniz, akrilik, jel, protez gibi şeyler size uzaksa bunu deneyebilirsiniz. Ben oje dayanıklılığını geçtim erken kurutuyor, müthiş parlatıyor ve tırnağı sertleştiriyor. Bu özellikleri birarada bulmak hoşuma gitti açıkçası :)

KULLANIMI:

Önce temiz ve pürüzsüzleştirilmiş tırnağa tek kat sürülüyor. Kuruduktan sonra 1-2 kat oje sürülüyor. 2 dk sonra bu kez 2 kat Sally Hansen top coat sürülyor

Talimatları uygulamadan kullanıldığında istenen sonucu vermesi zor bence bu da benim tecrübem.



Sally Hansen Diamond Shine Base and Top Coat Review


This product is really working for me. The secret here is to buffering and shining nails (4 Sided Nail Polishing Buffer ) before application.

As you follow the instructions this product protects your nail polish minimum 5 days with superior shine and no peeling.

Instructions: Shake gently. Apply one coat to clean, dry, bare nails as a base coat and let dry. Brush on 1-2 coats of your favorite Sally Hansen protective nail color and let dry for two minutes. Finish with a second coat of Diamond Strength Diamond Shine as a shiny top coat. Apply a new coat as needed for extra shine and protection.

The only thing you need to do is having nail care done perfectly (by yourself :)

I liked this product because;

makes nails super shiny
adds strength
Nail polishes dry really faster

No matter if it does not last 10 days :)

HTH

Love,
S

Pin It

3 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

hello
you have nice content
but you need to customize your blog style
wanna blogger styles and templates and hacks and tricks
go to
Fire Blogger Tools
thanks!!!

Happy Mixy dedi ki...

bende almıştım ama bir işe yaramadı aynı hızda soyuldu ojelerim :(

SaR dedi ki...

Yasser thanks a lot I will definitely consider your opinion.

Happy Mix canım 4 taraflı törpü ile de denedin mi?

Blog Widget by LinkWithin