17 Aralık 2010 Cuma

theBalm Balms Away Eye-Makeup Remover

For the English Review of this product scroll down :)

Bu ürünü sevmeyi çok isterdim ama olmadı. Vazelinden biraz daha sert bir dokusu olan ürünün kullanım önerisi:

bir miktar ürün alıp göz kapaklarınızın üzerine koyun, pamuk yardımıyla 30 saniye boyunca silin

Eğer bu ürünü deneme fırsatı bulursanız göreceksiniz ki makyaj çıkarayım derken daha da berbat olacak. Yanaklarınıza kadar bulaşan göz makyajı (ıııyk). Bunun yanında yağlı dokusunu yüzünüzden ve gözlerinizden atmak için sıcak suyla yüzünüzü yıkamanız gerekecek. Belki de 3ten fazla! Üstelik waterprrof rimeli saniyeler içinde çıkardığı da yok. Ben L'oreal veya Lancome'dan çok memnunum. Keşke ABD'de yaşasaydım sephoraya götürmek için 1 an dahi terddüt etmezdim. Gerçi bu ürünün aşıkları çok fazla. Üzgünüm ama bu kez azınlığın içindeyim.

Photobucket
Photobucket


I hate being in minority. I wanted to love this product since it is original and offers something that I needed; removing eye-makeup with a single move!

But I really hated it. It took several times to remove my waterproof eyemakeup. Plus, ıt left a thick creamy residue. By the way its texture is like vaseline but on the more dense side. Whatever, it did not carry out its promise. Besides I had to wash my face with hot water to clean that heavy residue and it took 15 minutes to wash my face. I am so sorry thebalm but this just did not work for me. I will stick to my Lancome's Bi facil which is awesome for me. Please dont dont buy this product before trying. Apply your waterproof mascara and go to sephora and ask sephora girls to help you :)

Pin It

5 çok değerli yorum:

ladybird dedi ki...

ürün tanıtımının tarafsızlığına yalınlığına bayılıyorum:)

Sehrin Dansi dedi ki...

ben garnier göz makyaj temizleyicisi kullanıyorum, inanılmaz memnunum, yağsız, çok kolay çıkartıyor, gözlermi yakmıyor
Lancome'dan da çok memnundum ama bu hem çok ekonomik hem de hiç aşağı kalır yanı yok, tavsiye ederim.
Şehrin dansı :)

MiskinKek dedi ki...

the balm genelde beğenilen marka. Ama her markanın herşeyi iyi olmuyor. Aklımda bulunacak bu değerlendirmen :) Teşekkürler

Meryem İmamoğlu dedi ki...

Merhaba...
İyi ama pamuk yardımıyla 30 saniye silmeyeceksin ki, 30 saniye boyunca parmağınla masaj yapıp ardından pamukla sileceksin. Yöntemin yanlış olduğu için sevememişsin sanırım. Oysa harika bir makyaj temizleyicidir kendisi, ben bayılıyorum. :)
Sevgiler...

SaR dedi ki...

Meryemcim bu söylediğini de denedim ama pek sevemedim. :( bu gece 1 dk deneyip yazarım. Çok teşekkür ederim yorum için :)

Blog Widget by LinkWithin