27 Nisan 2011 Çarşamba

LA Girl Disco Brites in Freak

In the picture, I am wearing LA Girl Disco Brites in Freak. It is 4th day and still no chipping. And the blueish pink is almost perfect with Milani Lipstick in Rosehips

Quality of this nail colors is truly amazing. Only the picture on the right was taken with flash another pic. were taken in daylight ;)

Photobucket

Kızlar bu elimde gördüğünüz oje 4 günlük ve bana mısın demedi yani. Günün sonunda bi baktım daha dün sürdüm sanki üstelik sadece 2 kat sürmüştüm. Hızlı kuruma ve kalıcılık benim bir ojede aradığım en önemli 2 özellik. Milani Rosehips Rujumla mükemmel bir uyu içinde bu mavimsi pembe. Kolajın içinde sağda duran fotoğraf haricnde diğerleri gün ışığında çekilmiştir.

Pin It

1 çok değerli yorum:

NESLiiCE dedi ki...

COK GÜZEL RENK AMA

Blog Widget by LinkWithin