8 Nisan 2011 Cuma

Sally Hansen Moist and Matte Lipstick & NYX Black Label Lipstick in Bling

Hello everyone,

Today I am going to review two gorgeous products which i love using for any occasion. Can any lipstick keep moist lips while creating a matte look on lips? Definitely yes! Sally Hansen did!!

As you may see in the picture below. My lips look matte and this l/s leaves a fresh feeling on lips that lasts at least an hour..

I accept that the applicator seems awkward but it is not. Just twist once. At the beginning, application is messy but then you will get use to apply it. For the girls who love matte look and moist lips. There are 8 shades on the market.


NYX Black label lipsticks are really high quality lipsticks and they are even better then high end brands at very cheap prices. So This shade is so purposive that you may use it day or night. It is a cool color, hard to define but I'd say that this color is a mauvish pink in the tube and so sheer and pale pink on the lips. Definitely not drying and lasting.

Noflash
Photobucket
With Flash
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket






Selam millet,
Bir ruj, kremsi, mat ve nemlendirici olabilir mi derseniz cevabım evet olur. Sally hansen yapmış. Bana düşün de bu ürünü tanıtmak haberi olmayanlara anlatmak. Aslında söyleyecek pek kelime de bulamadım ama şöööle diiim; 8 çeşit rengi var ben koyu göz makyajıyla gidebilecek olanı aldım. Kremsi bir dokusu var ve naneli bişey yemişsiniz hissi bırakıyor dudaklarda. Kalıcılığı güzel. Benin gibi strestn sürekli dudak yiyen birine bile min. 1 saat gidiyor. Cidden mat görünüyor ve çok konforlu bir his yaratıyor dudaklarda. Kısmetse 500 ü geçtikten sonra hediye sepetimin içine koyacağım ürünlerden biri de bu. İlk başta sürmeyi alışmak kolay değil ama sürdükçe kolaylaşıyor :) Burada alakasız bir eczanede 12 TLye bulunca kaçırmadım ama TR'de var mı ne kadara var onu hiiç bilmiyorum.



NYX Black Label i anlatmıyım artıkım. Çok kaliteli diyorum, pahalı markalardaan farkı yok diorum. Her rengini alıcam diyorum bi fotoya baksanız yeter diyorum. Çok kullanışlı harika bir renk. Gece gündüz ne zaman isterseniz kullanın. Hatta dilerseniz lipbalm yapın :)

Pin It

6 çok değerli yorum:

New York Lover D. dedi ki...

Aaa Sally Hansen'ın aynısınından bende de var! Dollar Tree'den 1 dolara almıştım :)

SaR dedi ki...

cnm new yorkta mısın? orda 1 dolar burda 10 TL :((
Güle Güle kullan cnm xxx

Unknown dedi ki...

sevgili beauty-n-fashionlove.
seni takip ettiğim kadarıyla kıbrısta yaşıyosun. iherb ile senin sayende tanıştım ama artık türkiyeden alışveriş yapamıyoruz maalesef.mutlaka haberin olmuştur seninde.haziran ayında tatil için kıbrısa geleceğim ve gelmeden iherb den alışveriş yapmak istiyorum tabi kıbrısta kaldığım yerin adresini vererek. Bu şekilde ürünlerim dhl yada ups ile sorunsuz gelirmi acaba. tavsiyene ihtiyacım var.

SaR dedi ki...

Canım iherbin sayfasını dikkatli inceledyisen sadece shipping yöntemleri değişti. Diğer bir deyişle max. 80 dolarlık ürün alabiliyorsun ve teslim süresi 4 haftayı bulabiliyor.

KKTC nin posta kodu zaten mersin 10. Dolayısıyla biz de güney kıbrıstaki arkadaşlarımızın evine göndertiyoruz bazı siparişlerimizi. Ben iherb ürünlerini yurt dışına çıktığımda alıyorum ne yazık ki. Bence sen TR deki adrese gönder max. 4 hafta sürecek gelmesi ama yine de gelecektir üstelik daha ucuz bir kargoyla...

Unknown dedi ki...

canım cvp için tşk. düne kadar aynen senin yazdığın gibi alışveriş yapıyordum. fakat tr'de 19/04/11 tarihli genelgeyle yurtdışından kozmetik alışverişi yasaklandı. artık strawverry'den dahi alışveriş yapamayacağız maalesef.

Deniz dedi ki...

Pembenin en sevdiğim tonu, bayıldım! www.LensMarket.Com

Blog Widget by LinkWithin