13 Ocak 2013 Pazar

OOTD / Bugün Ne Giydim

Uzun zamandır sizlerle olamıyorum beni affedin. İşlerim oldukça yoğun. Aynı anda 2 üniversitede çalışmak cidden yorucu ve zaman alıcıymış onu öğrendim. Ne giyiyorum peki ben :D İşte geçen hafta ben :))

It has been a while ı could not write a word since my schedule is so busy (I ve been lecturing in the 2 universities in this fall period) Anyway, today I feel like writing an OOTD post). Yess me (last weeek)










Etek / Skirt: MANGO
Top / Üst: Bershka
Pantihose / K. Çorap: Topshop
Handbag / Çanta: ZARA
Bracelet / Bilezik: Charles & Keith
Shoes / Ayakkabı: Bershka
Kaban / Coat: ZARA

Lots of Love,
Photobucket



Pin It

8 çok değerli yorum:

umranyanmaz dedi ki...

Çok hoş olmuşsun :)

magrat dedi ki...

Çok zarif olmuşsunuz, bir kez daha baktım fotoğraflara :)

ömür dedi ki...

çok şıksınız:)blogunuzu takibe aldım bende beklerim omurinandi.blogspot.com

SaR dedi ki...

Kızlar çok teşekkür ederim :))

STYLE M dedi ki...

ayyyy cantsya bayildiuiiiiiiim

fürfür dedi ki...

Her zaman ki gibi sürersin canım:)

MERVE dedi ki...

mezuniyetle ilgili postların var mı ?
fikir edinmek isterim, tarzını çok beğendim :)

SaR dedi ki...

Kızlar çok teşekkür ederim. Mervecim şimdilik yok ama aslında böyle postlar için tam zamanı :) yakında yayınlıycam

Blog Widget by LinkWithin