30 Aralık 2012 Pazar

Golden Rose Simli Ojeler: 2013'e girerken...














Herkese kucak dolusu bir merhaba

Uzun zamandır yazamıyorum burda ama doçentlik dosyam için hazırlanıyordum :)

2013 mükemmel geçsin herkes için diyerek konuya geçiyoruuuum :)


Kızlaaaar bu ojeler ben burdayım diyor. Simleri düz bir elbiseyi bile canlanıracak cinsten. 2 kat sürünce sanki bir salonda yaptırmışsınız gibi duruyor.

Simlerini nasıl çıkarırım diye sakın korkmayın...

pamukları asetonla ıslatıp tırnakların üzerinde 3 dakika bekletin. Ben minik saç tokalarıyla saçı bağlar gibi bağladım. Bazılarını da mandalla sardım :p





Sizler folyoya da sarabilirsiniz hangisi işinize gelirse ve tek hamlede hafifça bastırarak silin :)

İşte hepsi bu



Kalıclığı konusunda dehşete düştüm ben hiç bişey olmuyor zira... Tabi kağıtlarla uğraşıyorsanız (meslek icabı) biraz sim olma ihtimalleri var...

Bu yazı zenginleştirilecektir kızlar. Sizin yorumlarınıza göre renklendiriceğim...

Mucxxx
Photobucket






Pin It

9 çok değerli yorum:

kontes dedi ki...

GR bu koleksiyonu Tr'ye getirerek cidden süper bir iş yaptı. Hepsi harika :) Güle güle sürünün.
Ben de 3 adet aldım başlangıç olarak.

http://www.kontesce.com/2012/11/rimmel-london-lively-lilac-golden-rose.html


http://www.kontesce.com/2012/12/china-glaze-white-on-white-golden-rose.html

Leah dedi ki...

Beyazlıya bayıldım. Tek sorun çıkarma sorunu oluyor bu simlilerde onun dışında gerçekten ölü bir kıyafeti bile diriltir cinstenler! :)

JaNJaN dedi ki...

çok cici olmuşş pembesine bayıldımm

JaNJaN dedi ki...

çok cici olmuşş pembesine bayıldımm

Kermit Alemlerde dedi ki...

Şu seriye bi denk gelip alamadım , cidden çok güzeller sim sevmeyenlere bile hitap eden bi tane var bence :)

Kermit Alemlerde dedi ki...

Şu seriye bi denk gelip alamadım , cidden çok güzeller sim sevmeyenlere bile hitap eden bi tane var bence :)

nily21 dedi ki...

bu seriye bayıldım ben de..hiç bozulmaması da harika..

ömür dedi ki...

pembe olan süpermiş:)

Unknown dedi ki...

bu ojeden çok sık gördüm bugünlerde bayıldım çok hoş olmuş:)
izleyicinz oldum hemen bende yeni blog açtım izleyicim olursanız sevinicem sevgiler :)

Blog Widget by LinkWithin