7 Aralık 2012 Cuma

ZARA SHOES

Bu ayakkabılara aşığım itiraf ediyorum.... Elimden gelse pijamaların altına giyip yatağa girerim. O derece :)











I deeply love my ZARA shoes i can even wear them while sleeping (INSANE). I never want to take them off. I know I not acting normal :p

Much Love,
Photobucket




Pin It

5 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

Bayildigin kadar var ama canim. Gercekten de cok güzeller :)

Unknown dedi ki...

güzel bir süet ayakkabı ben de arıyordum.çok güzemiş gercekten güle güle giy :)

hepsisatista.blogspot.com

... dedi ki...

güzel ayakkıbılar ♥ güle güle kullanın :)

Mihaela Pojogu dedi ki...

I love the shape, beautiful!
xo

http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

benim ayaklarımda seninki kadar güzel şık olsa bende bayılırım o ayakkabılarada onları giyince bana bayılmazlar ama

Blog Widget by LinkWithin