5 Aralık 2012 Çarşamba

NYX Matte Lipstick Indie Flick & Hippie Chic


Hippie Chic is actually a nice color but its texture is a bit different than indie flick it is not very creamy and it makes lips feel very dry. If you use a lip balm under lipstick you feel better but it is not the most comfortable matte lipstick in the world :) Although I liked the color i did not like how it looks on my lips. But this color may look better on lighter skinned girls.

Bu NYX mat rujları denemek için çılıdıryorken satın alma şansı buldum ve hemen hayallerimi süsleyen hippie chic ve indie flick i aldım. İndie flick renk olarak süper olsa da benim dudaklarımda çok kötü durdu. Sanki daha çık tenli kızlar sürsün diye yaratılmış. Bir de çok kuruttu dudaklarımı. Altına dudak kremiyle idare edilebilir ama renk bana uymadı ve kuruttu dudaklarımı...




Indie flick is one my fave. lipsticks and it is totally awesome. It is an orangey red which is fabulous for my complexion and looks cool with any makeup. My friends love this color on me too. It is more creamy than hippie chic and easier to apply. It is not moisturizing (since it is a real matte lipstick) but if you put lip balm before applying lipstick you feel comfortable. Plus you will not need to re-apply it in 3-4 hours. I guess this will be one of the few lipsticks that i will re buy :)

Anaaaaam indie flick süpper bir ruj kızlar. Mat mı mat, turuncumsu kırmızı, kremsi, sürümü kolay ambalajı güzel, ucuz daha ne olsun. Bu ruju sürdüğümde herkes soruyor. Nerden aldın diye. Galiba beğendikleri için soruyorlar :) Ya da öyle inanmak istiyorum. Bu ruj benim yeniden alacağım ender rujlardan biridir. Bilginize... Siz ne dersiniz?



Pin It

3 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

ben de elf ten böyle mat açık nude bir ruj almıştım inanılmaz kuru parça parça durdu hiç de yakışmadı bana :( yine de çok güzel bir renk :)
kırmızı da pek hoşmuş güle güle kullanın
sevgiler :)

monika dedi ki...

İkisine de bayıldım ama en çok hippie chic'i sevdim, keşke yasak olmasa da rahat rahat alsak :/

herteldenguzellikler.blogspot.com

kozmetikperisi dedi ki...

ilk görseldeki renge bayıldım :)

Blog Widget by LinkWithin