5 Nisan 2009 Pazar

Milani Minerals Luminous Blush

Cerenciğimin isteği üzerine Milani allığı yorumluyorum. Sevgilerimle cnm...



Bu allık var ya bu allık aşığım ben bu allığa. Bana deseler ki hayatının sonuna kadar tek bir allık kullanabilirsin sadece birini seç (ki inşallah demezler diyeni oyarım :D) cevabım Milani Minerals Luminous olurdu. Mükemmel bir şeftali-pembe rengi, altın ışıltısı var içinde (sim değil). O kadar sağlıklı görünüyorum ki bunu sürünce kendimi bir o kadar daha mutlu hissediyorum. Kalıcılığıyla ünlü allıkları var Mİlaninin ve NARS ile kıyaslanıyor. Ama bence Milani ondan çok daha müthiş. Hem yumuşacık bir yapısı var, hem kalıcı hem de inanılmaz ucuz (ABD'de 5 USD). Renk olarak NARS Orgasm'a benziyor ama ışıltısı daha güzel Orgasmın ışıltısı yerli yersiz gibi. Bu allıkla ilgili söyleyebileceğim tek şey; ki o da fiyatına göre çok normal. Ambalajının yeterince güzel ve kullanışlı olmaması ama umursamıyorum çünkü bu fiyata bu kaliteyi bulmak çok zor.




4.40 gramlık bu allık düzenli kullanımla 2 yıl içinde biter diye düşünüyorum çünkü yoğun pigmentli. Bi de dikkatli sürmekte yarar var çünkü yapısı çok yumuşacık istediğiniz miktardan daha fazlası gelebilio fırçaya. Elle bile sürebiliyorum ben bu allığııııı. Çok seviyorum ya napiiim :)


Uzun lafın kısası. Milani allık ürettiği sürece, Kusura bakma NARS.



Muhteşem bir renk, fiyat, performans. Sonsuza dek Milani. Tüm renklerinden almak istiyorum ileride...




Görüşmek üzere kızlar XoXo



Pin It

17 çok değerli yorum:

Adsız dedi ki...

Saroşuum bu ne şeker bir allık böyle hakikaten dediğin kadar varmış rengine duruşuna bittim,beni kırmayıp tanıtımı öne aldığın için nekadar cok sevindim anlatamam ellerine sağlık cok ta güzel anlatmışssın ,hem mineral olması da cok iyi bir özellik sen bu ürünü ebay denmi aldın canım nereden bulabiliriz bayıldım cunku.
ceren

Adsız dedi ki...

ben de allıksız yapamam tek bir allık kullan deseler diyeni oyarım senin gibi:)) milani nin tüm allıklarını almak istedim şimdi hem fiyatı da cok uygunmuş dimi.,
yine ceren:))

CameLLia dedi ki...

ya gerçekten cerencim neden bu kadar istediğini bende şimdi anladım.gercekten çokkk şeker bir renk.baksana saroşun dediğine göre ,narsdan bile daha iyi ..peki saroş nerden alabiliris bu milani allığı?

Unknown dedi ki...

bende nerden aldığını çok merak ettim sarem senin yüzünden alacaklarım listesi boyuna kabarıyor:(
beni alışveriş yapmaya teşvik ediyorsun kuzum

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

bende istiyorum bu allığı :)

Roxana dedi ki...

Bu allıktan bende istiyorumm. =)

SaR dedi ki...

Kızlar öldüm gülmekten yaa :D

Bu allığı ebayden almıştım. Şu anda ebayde bulamadım ama Soomi diye bir arkadaşım var ABD'de (Gülsümüm yakından tanır kendisini :p) aşırı isteyenler bu allığı ona aldırabilir. Şu anda ebayde bu tonu yok. Tabi TR'ye gelene kadar 10 Dolar civarı olur. Ya ben bu allığı inanın abartmadım valla çok seviyorum. Pembe şeftali seviyosanız boşverin NARS'ı 60 TL'ye değmez.

Simay listeni kabarttığım için üzgünüm canım :) ama yorumları genel ihtiyaçlara göre yapmaya çalışıyorum. Her şeyi alın diye zorlamıyorum MAC Lustre rujlar hariç. Ay vicdan azabı çekicem şimdi en azından NARS'tan kurtardım seni :)

SaR dedi ki...

Kızlar bi de eklemeyi unuttum; allığın kendi fırçası var. 2 Bölmeli ve altında aynası da var. Yanınızda da taşıyabiliyosunuz isterseniz. Fotoyu istediğiniz an ekleyebilirim

didem dedi ki...

saroş allık cok guzelmıs canım cektı valla:):)

Özge dedi ki...

Pembe- şeftali, mineral, ucuzluk, üstelik bir de allık dedin, ben orda bittim;))) Pembe- şeftali bana en çok yakışan ton. Ben de istiyorum ya, alan varsa alalım hadi;)))

Camellia dedi ki...

evt tanırım yakından soomiyii cok severim kendisini:)) saroşum sayendee amerikadan getirtiyorum valla:Pp
bu arada sizleri çok özledim:(
özgüşüm tam senlik bu allık..mineralmişymiş vowww..bak onu görmedim evt üzerinde yazıyormus.
saroşun sayesinden yeni yeni ürünlerle tanışıyoruz.

Adsız dedi ki...

ya kızlar hadi getirtelim bu allığı ya ben cok sevdim üstelik mineral,ben bi araştırayım belki gönderen site filan buluruz hemen kaparız :)) tam yaza girerken süper olur
ceren

orchide dedi ki...

bende bayıldım yaa süperr bir renk ,süper ucuz ve mineral yaa daha ne olcak:))
walla getirticek olan olursa haber etsin kıslarr yaa birlikte getirtelim noluuuuuuuurrr:)))

SaR dedi ki...

Kızlar Soomiye mail attım cevabını bekliyorum. Sizleri de bilgilendireceğim

orchide dedi ki...

yaşasınnnn:))))

Adsız dedi ki...

saroşum fırçasının resmini de koymuşsun yaa cok tatlısın hem fırça hemde sen:)) güzel haberleri bekliyoruz umarım olumlu bir gelişme cıkar da alabilirim bu allığı.
ceroş

camellia dedi ki...

soomiye bişeyler aldıracaktım bayağıdır cvp gelmedi.bende dün mail attım,umarım iyisindir merak ettim seni diye(samimi olduk iyice:Pp)
çok yoğunmuş.bayagı hareketli günler geciriyormus.

Blog Widget by LinkWithin