3 Nisan 2009 Cuma

Neutrogena Scrubs

Neutrogena Deep Clean Invigorating Foaming Scrub

Son 1 yıldır scrub delisi olduğumun farkındayım deli gibi nerde scrub görsem saldırıyorum :) Sevdiklerim de oluyor, sevmediklerimde. Scrublar için konuşuyorum; pahalı demek çok iyi demek değil.

Neutrogena Deep Clean Invigorating Foaming Scrub hep imdadıma koşan bir scrub benim için. Duşta yanımdan eksik etmiyorum. Her gün kullanıma uygun ve köpürüyor cildinizi ferahlatıyor. Zaten hem temizliyor hem de peeling yapıyor ama çok nazik yapıyor. Kısacası bu benim duşta tek geçtiğim scrub+temizleyicim. Fiyatı 15 TL heryerde rahatça bulabileceğiniz bir ürün. Alıp da pişman kalmayacağınıza eminim, tabi sadece derin temizlik ve yumuşaklık veriyor. Zamanla da genel görünüşte daha canlı bir cildiniz oluyor.

Özetle, hem yüz yıkama hem de scrub için duşta sadece 1-2 dakika ayırabilirim diyorsanız bunu mutlaka deneyin. Bir arkadaşım son 6 yıldır hep bunu kullanıyor ve asla vazgeçmeyeceğini de söylüyor. Tabi ben o kadar emin olamıyorum. Bir çok çiçek var dünyada :D :D :D


Neutrogena Blackhead Eliminating Scrub (Visibly Clear)

Bu scrubı siyah noktalara iyi gelir ümidiyle almıştım. Zira yanaklarımda tek tük siyah noktaya raslayabiliyorum. Pek bir etkisini göremediğim için burnundaki siyah noktalardan kurtulmaya çalışan erkek arkadaşıma verdim. Şimdi Queen Helene Mint Julep Mask (yorumu için buraya tıklayın) uygulamadan önce bu scrub ile burun bölgesine 2 dk masaj yapıyor ardından maskeyi uyguluyor. Son 6-7 ayda nerdeyse siyah noktası kalmadı diyebilirim. Dolayısıyla bu scrubı kendi deneyimim üzerine değil de daha çok gördüklerimi baz alarak yorumluyorum.

Scrub daha çok yağlı veya karma ciltler için uygun, taneleri biraz daha sert. Özellikle burunda oluşan siyah noktalar için etkili olduğunu bizzat gördüm. Tabi maske ile birlikte daha etkili çalıştıklarını düşünüyorum. Fiyatı yaklaşık 15 TL
Pin It

14 çok değerli yorum:

tuguna dedi ki...

Ilkini ben de lisedeyken kullanirdim fiyatina gore cok basarili, su an dermaligica kullaniyorum super, belki denemek istersin scrub canavari:)

SaR dedi ki...

Tugunaa cnm inanmayacaksın wish listimdeydi. Senden olumlu yorum duymak çok hoşuma gitti. Derhal almalıyım çok teşekkür ederim

tuguna dedi ki...

Tabi dermalogicayi ne bicim yazmissam ilk yorumda eheh, benimki de bitmek uzere alicam ama pintiligim tuttu :)

SaR dedi ki...

Canım pintiliğin tuttuysa yeni bişey dene derim. Organikler hem ucuz hem etkili :p

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

saroşum sen diyorsan kesin güzeldir. ben de listeme ekledim, scrublarım azalınca kesin denicem. siyah nokta scrubını da kardeşime alayım :)))

SaR dedi ki...

Marjocum çok pratik şu köpüren, hem temizliyor hem de scrub 2si 1 arada. Çok pahalı da değil bence. Banyoda dursun diyeceğin bi ürün.

Özge dedi ki...

Yahu söylediklerinin hepsini almak istiyorum; ama evdekiler bitmiyor;)))Onlardan kurtulunca bunu da denemeliyim.

Adsız dedi ki...

listeme ekledim saremcim duştayken kullanmak iyi fikir cildim hasas diye cekiniyordum bu scrublardan ama sen beğendiğine göre bana da almak düşer desert essence ve Neutrogena alıcam kaç günde bir yapmalıyız bu peeling işini saremcim?
ceren

didem dedi ki...

benım scrubum yoktu bu neutrogenayı tanıtman ıı oldu sarosum:)bundan alabılırım.

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

kızlarr scrubu cildinize banyodamı uyguluyosunuz bide haftada kaç gün yapıyosunuz

SaR dedi ki...

Kızlar yorumlarınız ve sorularınız için çok teşekkür ederim. Scrublar her gün yapılabilen ve hafta 1-2 kez yapılabilenler olarak var piyasada. Örneğin bu 2si 1 arada olan scrun günlük. Desert Essence de günlük kullanmak için çok nazik ama siyah noktalar için olan tüm yüze her gün uygulamak için uygun değil. Burun bölgesine her gün uygulanabilir ama.Esoş banyoda uygulamak çok pratik oluyor. sana kalmış bişey tabi.

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

saroşum ben banyodan çıkınca ıslak yüzüme uyguluyorum hemen illa yüüzme bi ilem yaarken aynada görmem lazım da :)

orchide dedi ki...

bende banyoda yapıyorum hep scrubımı daha pratik geliyor bana:)

SaR dedi ki...

Esoş, banyo aynası alsana. Ben aldım da hehe :D

Blog Widget by LinkWithin