22 Mayıs 2009 Cuma

Ayakkabı Manyağıyım İtiraf ediyorum!!!

Kızlar ben tam bir ayakkabı fanatiğiyim çizme, ayakkabı vs sayısını söylemeye utanırım genelde. Her zaman kızlar arasında konu olur ve bana sorduklarında gerçeği söyleyemem. Ama bir alışverişte 4-5 çift alma potansiyeline sahibim. Zira eğer aşk yaşamışsam geri dönülmez bir yoldayım demektir. Hazır fotoğraflarını çekmişken sizlerle bazılarını paylaşayım dedim. Eğer böyle bi başlık sevilirse genel olarak giydiğim şeyleri eklmeye devam edebilirim. Bu arada hediyeler için kayıt ve yorumlarınızı eksik etmeyin. O kayıta burdan ulaşabilirsiniz.








Pin It

12 çok değerli yorum:

Makyaj Günlüğü dedi ki...

Mavi zaraya bayıldımmmm
Güzel günlerde kullan hepsini
Ben de ayakkabı delisiyim her renk her model olsun elimde isterim
Ama nerdeeeee

Stil Direktörü dedi ki...

Benim de favorim saks rengi dur linkine de bir bakayım burdan dediğine.

SaR dedi ki...

Kızlar çok teşekkür ederim ben de hastayım ona. Diğer renkleri de olsa saldırıcam anında. Bu arada stil direktörü burdan dediğim linki zaten ben söylemeden önce farketmişsin ve yazmışsın çook teşekkür ederim.

tuguna dedi ki...

yasasin ayakkabilar:) ayakkabi sevmeyen bizden degildir:P hepsini gule gle giy canim, ben de zaralari cok begendim.

zivizivi dedi ki...

of o saks mavisi zara beni benden aldı:D güle güle kullan canım :)

Vespa GirL Make Up dedi ki...

Maviler harika ya çok güzel olmuş güle güle kullan... bence kesinlikle postlarında ne giydim kısmına yer vermesen bile (tabi onu da üşenmez ve yaparsan süper olur) ayakkabı postlarının devamını bekliyorum (:

Özge dedi ki...

Nine West ve saks mavisi ayakkabılarına bayıldım bayıldım;)Bu yazıyı da çok sevdim ayrıca Saro'şum.

SaR dedi ki...

Kızlarr, başlığı beğenmenize sevindim :) Yaşasın ayakkabı kardeşliğimiz, birbirimizi haberdar edelim kızlar valla beni ayakkabı ve kozmetik aşkı batırdı. Yeni ürünler aldım yorumlıcam. Bi de yazın hep ayakkabı alasım var nolucak bu halimiz :D

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Bayıldım!! Saroş sen hep çok güzel seçimler yapıyosun yaa, seninle alışverişe çıkmak istiyorum :Ppp hepsi güzel ama en çok mavi zara ve bershka'ya bayıldım :))) giydiklerini de paylaşırsan ben çok mutlu olurum şahsen :D

Adsız dedi ki...

ayaklarınız çok güzel hanımefendi..

Stil Direktörü dedi ki...

Ne demek her zaman sadece fotoğraflara bakmak olmaz yazıyoruz ki okunsun diye.sevgiler

Adsız dedi ki...

NİNE WESTEEE bayıldımmm:)

DİDEM

Blog Widget by LinkWithin