16 Mayıs 2009 Cumartesi

MAC Farlar

MAC ganimetledim :)

Bilirsiniz özellikle de beni okuyanlar yani sizler gibi benim gibi kızların bir çok makyaj malzemesi olur. Bir de o kadar makyaj malzemesi olmayan kızlar vardır ki onlardan korkulur :D Tabi dramatize etmenin de anlamı yok ama burdan değerli arkadaşlarıma seslenmek istedim önce

Ya kızlar bi rahat bırakın malzemelerimi hehe :)

Yıllardır kızarkadaşlarım bana gelir gelmez yatak odama dalıp yeni neler aldın? artık bunu kullanmazsın ben alayım, parfümün bu hafta bende kalsın mı? Yaa amma çok rujun varmış bu iki renk benzio bunu ben aldım gibi manevi işkenceler çektirmektedirler. Bazen öyle bi oluyorum ki bir şeyden iki tane almak zorunda bile kalıyorum. Makyaj malzemelerim, parfümlerim ve ayakkabılarım benim bebeklerimdir, zor paylaşırım (diycem ama paylaşıyorum işte :D)

Neyse uzun lafın kısası bir kere de ben bi ganimet olayına girişeyim dedim ve Amerikadan gelen bir arkadaşın zaten kullanmadığı! 6 adet MAC farını ganimetledim. Aslında ganimetledim ve karşılığında da ona EDM fırçalarımdan birini verdim. Neyse efendim gelelim swatchlara. Eğer güzel yorumlarınızı benimle paylaşmak isterseniz; bu tonlardan hangisiyle bi göz makyajı görmek istediğinizi de belirtin lütfen. O renk ile makyajı blogta sizlerle paylaşırım.

Deep truth: Lacivert renginde içinde hafif gümüş ışıltılar var (Frost)
Steamy: İçinde hafif altınımsı ışıltılar var ama sim gibi değil. gözde müthiş duruyor. Özellikle de ela gözde (Frost)
Dazzlelight: Müthiş bi highlighter aslında ama tek far olarak da süper. favorim bu renk. Bej renginde ve hafif bir şeftali alt tonu var. (Veluxe Pearl) Sedefli bir görüntüsü var
Blacktield: Koyu siyah içinde minik silver simler var (Frost)
Coral: Yavruağzı renginde mat, bu rengi ve yapıpyı sevmedim bende dökülme yaptı :( (Matte)
Amberlights: Altınmsı bronz, yapısını çok beğendim tam benlik. İçinde minik altın simler var (Frost)

Kötü fotoğraf kalitesine bir süre daha katlanabilir misiniz kızlar? Kusura bakmayın kameramı yanıma almayı unutmuşum. Kıbrıs'ta kaldı :(







Pin It

6 çok değerli yorum:

Hacer D. dedi ki...

Aman yarabbiii renklere bak
Mac sahibi olmayan biri olarak nolur beni de ganimetlendir diyerek arkadaşlarından biri olmayı teklif ediyorum = )))))

SaR dedi ki...

Hacercim sen neredesin? Valla belli olmaz seni de ganimetleyebilirim. Bu arada bana boş email atar mısın lütfen? Herhangi bir hediye durumunda elimde olsun. Bana email yollamayan herkes de lütfen bana email atsın: sarhas79@gmail.com

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

:) Saroş güle güle kullan çok güzelmiş :) Renkler harika, Steamy'e bayıldım <333

SaR dedi ki...

Cnm sen esas steamy i gözde görmelisin ya süper bişey :)

Özge dedi ki...

M.A.C farkı işte;) Harika görünüyorlar Saro'şum ya, malzemelerini gasp eden arkadaşlarını hiç de haksız göremiyorum;)))

Adsız dedi ki...

Ben de steamye bayıldım Saroş, çok güzel, güle güle kullan :)
Dynera

Blog Widget by LinkWithin