28 Mayıs 2009 Perşembe

Bikini Modelleri ve Sezonun revaçta kozmetik Ürünleri

Bu yazıyı yazmadan önce kendime alacağım bikini üzerine mini bir araştırma yaptım. Malum cuma sınavım var ya sınavdan kaçmak için her yolu deniyorum. Hatta bikini araştırmasıyla kalsam iyi bi de sezonun iddialı kozmetik ürünleri inceleyip wish listimi (alış-veriş listesi) kabarttım. Deli miyim neyim? Cuma Tez İzleme Komitem var ben halâ alış-veriş derdinde. PES!! Bi doktor adayı için rezil bi durum http://www.emocutez.com

Neyse gelelim internetten veya mağazalardan kolayca bulabileceğimiz kendi zevkime göre seçtiğim bikinilerin neler olduğuna...

Ayyıldız
Photobucket
Photobucket
Kom (Hasta oldum bu bikiniye)
Photobucket
Photobucket

Victoria's Secret

Bu VS mankenleri bu kadar güzel olmak zorunda mı kardeşim? İtiraz ediyorum

Photobucket
Photobucket

Veee tabi ki sezonun yeni kozmetik ürünleri

Bu YSL çok güzel rujlar ve glosslar yaratmış bu sezon...

Photobucket
Photobucket

C. Dior %100 minerallerden ve mineral sudan oluşan likit bir fondöten yarattı denemek için sabırsızlanıyorum

Photobucket

Bu müthiş lip balm a ne demeli?

Photobucket

MAC'in yeni gelecek Style Warriors Koleksiyonu, hepimizde bi heycan var eminim. Bu ru ve bronzerda gözüm var.

Photobucket
Photobucket

Giorgio Armani mükemmel makyaj ürünleri üretiyor. Bu pudradan gördüğüm yerde bir tane edinicem

Photobucket

Bu Givenchy çok renkli paletleriyle beni öldürecek yaa

Photobucket

Philosophy'nin plaj zamanları için ürettiği bu sete kim hayır diyebilir?

Photobucket

Bi de sephoralarda hepimizin gözünün takıldığı şu vücut butterlarından alıcam bu yıl (inşallah sıra gelecek)

Photobucket

DKNY parfüm koleksiyonları için süper bir ürün daha. Üstelik şahane de kokuyor. Tam yazlık.

Photobucket

Pin It

7 çok değerli yorum:

esra dedi ki...

saroşşşş kızların fiziğimi güzel bikinilermi bilemedim :))

SaR dedi ki...

İkisi de güzel esroş :)

Özge dedi ki...

Ben de kılzara baktım, fiziği böyle olsa insanın zaten her bikini güzel;)))Siyah bikini süpermiş;ama giymeye cesaret edemezdim.

C.Dior'un fondöteni minerallerden mi üretilmiş, denemek istiyorum.

Fashioncholic Girl dedi ki...

alessandra çok güzel cidden

ve yazı seviyorum çünkü bana uyan tek renk turuncu :)

SaR dedi ki...

Fashioncholoic turuncuyu sevmene bayıldım ben de bayılıyorum turunculara, hatta keşke taksiler turuncu olsa diyorum :) Turuncu da aslında pek az insana yakışır, sana yakışması çok güzel :)

A Z I D E dedi ki...

Selamlar sayfa harika cok begendim , DKNY cok güzel bhir parfüm gecen ay Türkiyeden dönerken aldim , misss gibi bir kokusu var . inasinin SIKtikca SIKASI geliyor . . .

Sevgiler Azide Y.

SaR dedi ki...

Azidecim yorum yazdığın için teşekkür ederim cnm, DKNY cidden müthiş bi koku. Ben de almayı planlıyorum, sevgiler cnm

Blog Widget by LinkWithin