16 Şubat 2013 Cumartesi

NYX Grow Lash EyeLiner

Scroll down to read in English!

Selam millet.

Harika bir haftasonu geçirdiğinizi umut ediyorum :)

NYX benim çook sevdiğim bir markadır. Rujları, bronzerları farları, kalemleri iyidir. Ancak eyeliner söz konusu olunca durum pek parlak değil.

Aşırı derecede sıvı yapısı olan bu ürünü gözünüze sürdüğünüzde hem hemen dağılıyor hem de kuruması için 2-3 dakika gözlerinizi kırpmamanız gerekiyor. Bir de fırçası çok kötü bence. Bu kadar sıvı bir ürünün daha sert ucu olan bir fırçası olması gerekir. Ayrıca sıvımsı yapısından dolayı sürerken kirpikleri birbirine yapıştırdığı için bi de maskara sürmesi zor oluyor

Bu kadarla da bitmiyor! Adı Jet Black olmasına rağmen koyu gri olmaktan öteye gidemiyor. Üstelik gözününzden çıkaracağınızda ise parça parça dökülüyor! Kalıclık deseniz vasatın altı. Beni çok üzdün NYX!

Kirpikleri uzatıcı etkisini ise hiç hissetmedim. Belki de düzenli kulanmadığım içindir!





Bu arada eğer eyeliner arayışı içindeyseniz ve bugün dışarıya çıkarsanız bir Body Shop'a bakın derim. Ben yeni aldım deneme sürecineyim ve şimdilik mutluyum. Post çok yakında....


Hey Folks!

Hope you are having a delightful weekend :)

It s really upsetting me to inform you that NYX Grow Lash Serum does not do what it claims. I am really sorry because I know most of you are NYX lovers.

This eyeliner is the most liquidish eyeliner ever which makes it very difficult to apply properly.Thus, It does not dry in seconds and smudges. IMO the brush should have a felt tip since the formula is liquid! This very liquid eyeliner makes applying mascara a torture. Cos it sticks eyelashes and dries instantly (on the contrary of slow drying on eye lids) which gives you spider lashes like you have 3-4 lashes.

Although its name is jet black the colour is more of a dark grey! Besides it is difficult to remove it from your eyes, you have to rub your eyes :(

You upset me NYX!

BTW I did not observe any grow effect for my lashes! Maybe I did not use it regularly

Never buy again...
Pin It

1 çok değerli yorum:

Makyaj Tutkusu dedi ki...

Gercekten de hic iyi görünmüyor :-( Büyük bir hayal kirikligi olmus, ben de bir ara alsam mi almasam mi diyordum, simdi almayacagim senin yazin sayesinde :-) Tesekkürler!

Blog Widget by LinkWithin