3 Şubat 2013 Pazar

Too Faced: Primed & Poreless Swatch and Review



Merhaba kızlar,
Hello Ladies

Beni okuyan bir çok kız makyaj bazı sürmeye meraklıdır diye tahmin ediyorum. 2 yıl önce MAC'ın makyaj bazını almış ve pek mutlu olmamış biri olarak 5-6 ay önce Too Faced'e şans vereyim dedim. Makyör (makyöz) ısrar edince dayanamadım :D

I know most of you are interested in reading a makeup base product review. I had bad luck with MAC prep+prime primer so I was hesitating to try Too Faced's primer. BUT the gentleman MUA in Sephora (ankamall) insisted that I'd try this one

Ankamall Sephora'daki centilmen makyöre selamlar (adını unuttum üzgünüm)

Bu baz şimdiye kadar denediğim makyaj bazlarından oldukça farklı (MUFE, Clinique ve MAC)

Özellikle de adı ilginç: Primed and Poreless yani yakın bir anlam olarak: bazı yaratılmış ve gözeneksiz :D


This primer is pretty different than others :D



Sürdüğüm andan itibaren gözenekleri görünmez yapıp mat ve kadife bir baz yaratıyor. Bu da fondöten ya da pudranın sanki bir kadife üzerine yapılmış gibi durmasını sağlıyor.

As you apply the primer it instantly goes smooth and matte + looks really poreless. This helps you to use the product alone. It feels silky too. LOVE IT

Bunun yanında makyaj yapmadan sürülüp üzerine bronzer sürüldüğü zaman taze bir görüntü veriyor :)

Besides you look fresh if you use it alone with bronzer


Ürün hakkında detay:

A ve C vitaminleri içeriyor. Dut özü ve yüksek oranda içerdiği Retinol yorgun cildi daha sıkı, parlak ve genç göstermeye yardım ediyor. Aynı zamanda cilde ihtiyaç duyduğu kadar nem sağlıyor. Fondöten daha uzun süre cildinizde bozulmadan kalıyor.

Vitamins A & C, with mulberry extract and a powerful dose of Retinol virtually banish pores. Tired skin is left hydrated firmer and detoxified thus creating the the perfect canvas to allow powders, foundations... Skin appears to be brighter, fresher and younger...

Sabahın köründe kalkıp bazı yüzüme sürdüm, bronzer sürerken eşime yakalandım :D "Napıyorsun pazar sabah 8'de, ne makyajı bu" diye


Too faced + bronzer işte aşağıdaki gibi duruyor. Gözler şiş olduğundan o kısmını kestim tabi. Üzerimde sabahlıkla blogdaki ilk pozum da bu olsun.

And yess I applied this in the morning to show you how it looks with primer and bronzer on it. It was 8 in the morning and my hubby was really surprised to see me while putting makeup on sunday.



Much Love,
 photo fash-001.jpg




Pin It

2 çok değerli yorum:

özge dedi ki...

too face sever biri olarak bu bazı çok merak etmiştim, fakat bazları alıp alıp sevmediğim zaman güme gitmeleri hoşuma gitmediği için almadım:( koşa koşa gidip alasım geldi şimdi:))

Unknown dedi ki...

Şu makyaj bazı olayına henüz girmedim. Buralarda okuyunca da acaba kullansam mı? diye de aklımdan geçirmiyor değilim.:)) Neyse taze bir blogger'a destek olmak isterseniz, beklerim www.cosmodemo.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin