31 Mart 2009 Salı

DeSert EssEnCe Facial Scrub & Face Wash




Günlerdir gelecek konularda gördüğünüz Desert Essence Scrub ve yüz yıkama jelini yorumlamak bugüne kısmetmiş :)

Benim cildim çok hassas, kızarmaya ve sivilce çıkarmaya meyilli manâsız bir cilttir. Bugüne dek denediğim pek çok scrub ile barışamamıştır. Bunların arasında clinique 7 day scrub, Shiseido Pureness Scrub ve Lancome Face Scrub var. Ama Desert Essence başka.

Daha önce Desert Essence markasını duymamış olabilirsiniz. DE 30 yıllık organik bir marka. Ürünlerinde özellikle 2 temel içerik var; Jojoba ve Aloe Vera
Desert Essence Organik ürünleri
paraben,
sodium lauryl/laureth sulfates,
phthalates, yapay parfüm veya boya,
silikon,
EDTA, (ethylenediaminetetraacetic asit, kimyasal bir bileşen)
glycol, ve
petrol bazlı içerikler kullanmıyor. Hayvan ve çevreye duyarlı bir marka.

Bu scrub gerçekten cildime çok nazik davranıyor ve her gün kullanım için çok çok uygun. Her gün duşta uyguluyorum ve ardından ya nemlendirici ya da herhangi bir maske uyguluyorum. Sonuçlardan çok memnunum. Eğer hayatınızın peelingini bulamadıysanız bunu bir deneyin derim. Üstelik en büyük artısı kuru ve hassas ciltlere bile harika davranıyor. Çok kuru cildiniz olsa bile içeriğindeki jojoba yağı ve badem yağı cildinizin hassasiyet göstermesini ve kurumasını önlüyor. Tekrar ve tekrar almak isteyeceğim bir ürün
Yüz yıkama jeli

Bu ürün, DE'nin en popüler ürünlerinden biri. İlk kullanmaya çalıştığımda oldukça şaşırmış ve hayal kırıklığına uğramıştım. Çünkü berbat kokuyor ve kıvamı su gibi. Hatta büyük konuşarak bu nasıl iğrenç bişey insanlar bu ürünü niye bu kadar çok beğendi anlamadım dedim. Yine büyük konuştum ve tükürdüğümü yaladım. Çünkü artık bu ürüne bayılıyorum. Hatta kokusu da eskisi kadar kötü gelmiyor :)

Temel maddesi organik çay ağacı yağı antiseptik olarak biliniyor. Bir diğer etken maddesi de Awapuhi; awapuhi (beyaz zencefil) akne oluşumunu engellemeye yarıyor ve bu işi gerçekten de başarıyor. Eskiye oranla daha az sivilce problemi yaşıyorum.

Bu yıkama jeli sadece temizlemiyor günden güne cildi canlandırmak ve aydınlatmak gibi benim açımdan kutsal işler de yapıyor. Birisi bana söylese inanmazdım ama gerçekten de cildimde iyiye gidiş var. Tabi ki mucizevi değil ama hem temizlemesi hem de yardımcı bir cilt bakımı olması fikrine bayılıyorum. Aramızda kalsın erkek arkadaşım da çaktırmadan yüzünü bununla yıkıyor geçenlerde jeli banyoda görünce yakayı ele verdi :) Napayım çok hoşuma gitti diyor :D

Bu ürünle ilgili tek şikayetim ambalajının çok kötü olması. Ürün sıvı olduğundan gereğinden fazlasını harcamak işten bile değil. Bu kadar müthiş bir ürünün pompası daha güzel olabilirdi. Aşırı kuru cildiniz varsa bu ürünü almadan araştırın. Ama diğer tüm ciltler için önerebilirim

Peki ben bu ürünleri nerden aldım: iherb.com'dan :)

http://www.iherb.com/ sitesi TR'ye Fedex ve UPS ile hizmet veren ve şahane ürünler içeren bir site. Tüm kargolar elinize günde ulaşıyor ama tabi ki fiyatı pek de uygun sayılmaz. Bir kaç kişi ile birleşilik alınabilir. İlk 1 kilo için 24 USD'lık bir fiyatı var. Eğer ilk kez alışveriş yapacaksanız, ödeme esnasında DEM398 kodunu kullanarak 5 dolarlık bir indirim alabilirsiniz. Bu konuda size her zaman yardımcı olabilirim.



XoXo






Pin It

30 Mart 2009 Pazartesi

MANGO & BERSHKA Yeni Sezon

.... ve sonunda modellik de yaptım. Umarım işinize yarayan şeyleri sığdırabilmişimdir. Bu yazı da böyle yazısız oldu biraz. Son yaptığım alış-verişlerden bir kaç kare ve fiyatları...






Pin It

29 Mart 2009 Pazar

Everyday Minerals Natural Reflections & EDM Pearl Beige

EDM Natural Reflections

Everyday Minerals'in ürettiği Natural Reflections serisindeki 6 ürün bir çok isteğe veya ihtiyaca cevap verecek türden. Mineral makyaj yapıyorsunuz ve durun tahmin edeyim....


3 saat sonra yüzünüzde makyajın "M"si kalmıyor

Parlamaya devam ediyorsunuz

Makyaj bazınız size sivilce yapıyor siz suçu mineral makyaja atıyorsunuz.

O zaman baz olarak EDM Natural reflections kullanın veya makyajınızı EDM Natural reflections ile sabitleyin üstelik Zinc Oxide i yoğun olarak içerdiğinden güneş koruması içeriyor doğal olarak. Transparan yapıdaki bu ürün mineral makyajı seven insanların yapışmak ve hep almak isteyeceği türden bir ürün. NR Light içinde hafif bir ışıltı barındırıyor. Fondöten üstüne sürüldüğünde makyajın kalıcılığını artırıyor ve hafif bir ışıltı kazandırıyor.



EDM Pearl Beige

İşte ben bu ürüne hastayım. Aydınlatıcı, Far, Kapatıcı 3 şekilde de kullanılabiliryor. Tek başına aydınlatıcı olarak kullanmaktan çekiniyorsanız bunu mutlaka fondöteninize katarak kullanın gözlerine inanamayacaksınız. Ama katacağınız miktar sanki bir damla damlatıyormuşsunuz gibi olmalı, fazlası sizi disko topuna döndürebilir. Aydınlatıcı olarak mı kullanmak istediniz? Büyük pudra fırçasını 2 damlacık ürüne daldırın iyice fırçayla kapağın içindeki iyice alın, pudra fazlasını döktükten sonra aydınlatmak istediğiniz bölgelere hafifçe sürün ve ışıldayın...


Far olarak kullanımı ise benim tam favori yaz görüntümü anlatıyor. Işıl ışıl gözler, göz pınarlarına veya tek renk olarak göz kapağına kullandığınızda memnun edecek bir görüntüyle karşılaşacaksınız, garanti veriyorum :)




Not: NR Bronze tonlarını bronzer olarak da kullanabilirsiniz...
































Pin It

28 Mart 2009 Cumartesi

Pressing Pigments

video

Simay arkadaşımızın isteği üzerine, toz far veya mineralleri sıkıştırmakla ilgili video hazırladım. İlk videaom olduğu için anlaşılmayan bazı yerler olabilir. O yüzdeeeennn,

Lütfen soru sorun yorum yapın :) Yoksa hatırım kalır ona göre :D

Pin It

26 Mart 2009 Perşembe

DeFiNe a LasH & Lash MaXXX & FaT LasH

Rimellerden uzak kalamam biliyorsunuz. Rimel hazineme 3 adet yeni bebiş kazandırdım. Birini bugün, diğerlerini de yakın geçmişte aldım.

Söze ilk önce Maybelline Define a Lash ile başlayayım. Bu bendeki pembe olanı 2. kez alıyorum. Ama daha önce de bir kaç kez yeşilini almıştım. Bu rimelleri ne zaman almaya kalkasam satıcı kız veya kızlar başıma üşüşür; yok efendim onu almayın daha güzel rimellerimiz var size ondan verelim de vs vs...
Ben bu rimelin hem yeşilini (uzunluk vereni) hem de pembesini (dolgınluk vereni) severek kullanıyorum adının vaadettiği her şeyi yerine getiriyor. Tek tek ayrılmış kirpikler çok dolgun veya çok uzun. Pembesi tek tek ayırmada çok başarılı, dolgunlukta da ama şöyle bir durum var ortada, eğer kirpikleriniz çok kısa veya seyrek ise aradığınız rimel kesinlikle bu değil. Fiyatı 17-20 TL arası

Genel Değerlendirme kriterlerine göre 10 üzerinden
Topaklanma yapmaması ve tek tek ayırma: 10
Kolay kullanım: 9
Suyla çıkma zorluğu: 7 (zor sayılır)
Dolgunluk: 7
Uzunluk: İki kat sürülmesi kolay olduğu için 8.5





Rimmel Lash Maxx

Bu rimel tek başına kullanıldığı zaman sadece kirpiklerinizi boyar ve tek tek ayırır, bir kaç kez sürerseniz de uzatır. Yine de onu beğenmeyebilirsiniz!!! Ama ondaki mahareti görmek için herhangi bir rimelle kullanmanızı tavsiye ederim. Bu rimeli 1. rimel olmasa bile 2. rimel olarak asla yanınızdan ayıramayacaksınız. Tarak gibi fırçası olması ve bu tarağın kullanımının çok kolay olması istediğiniz kadar uzun kirpikler verecek size. Fiyatı: 12 TL

Topaklanma yapmaması ve tek tek ayırma: 10
Kolay kullanım: 9
Suyla çıkma zorluğu: 5
Dolgunluk:1
Uzunluk: 7



She Fat Lash Mavi
Bu rimelle tanışmam Cemile sayesinde oldu. İyi ki de olmuş bu rimeli alır almaz eve gelip denedim ve rengine, verdiği dolgunluğa inanamadım bir de erkek arkadaşıma sordum. O da ilk önce bana boşuna sorma ya ne mavi rimeli ben beğenmem öyle şey dedi. Ama o da ne???? O bile bayıldı yaaa

Mavi gibi durmuyor gözde ama çok güzel bir renk veriyor. Üstelik koyu koyu gözler de elde ettim. Bana biraz MaX Factor Calorie 2000'i anımsattı ama siz ne düşünürsünüz bilmiyorum. Fiyatı: 6.90 TL (galiba yeşil ve siyahını da alıciğm)

Topaklanma yapmaması ve tek tek ayırma: 7
Kolay kullanım: 8
Suyla çıkma zorluğu: 4 (Çok kolay çıkıyor)
Dolgunluk: 8.5
Uzunluk: 7

XoXo



Pin It

25 Mart 2009 Çarşamba

Clinique Face Powders

Bu dönemde makyaj malzemeleri çekmecelerden taşan ve clinique ürün bulundurmayan var mıdır bilmem ama ben Clinique'i hep çok sevmişimdir. Her zaman sempati ve sevgi dolu gözlerle bakmışımdır standlarına. Bugün Clinique'in büyük iddialarla ortaya çıkardığı Almost Powder makeup SPF 15 ve meşhur transparan pudrası Invisible Face Powder.


Almost Powder Makeup SPF 15

Almost Powder Makeup SPF 15'i almamda reklamlarının büyük etkisi var. Reklamında şöyle diyordu; "More than minerals" (Minerallerden fazlası) ve standda deneyip anında üstüne atladım. İlk günler içime sinmediğini düşündüm ama şu anda kullandıkça daha çok ve daha çok seviyorum. Gerçekten en az bir mineral pudra kadar hafif. Kullanımı ultra rahat. 2 aplikatörü var kutunun içinde yoğun uygulama için sünger, gün içindeki dokunuşlar için süper yumuşak ve çantaya müthiş uyum sağlayan bir fırça.







Eğer cildiniz problemli değilse ve fondöten kullanmayı sevmiyorsanız bu pudra tam aradığınız şey. Hem maske gibi hissiyat vermiyor, hem de kabuki ile uygulandığında hafif duruşuna rağmen kapatıcılık sağlıyor. SPF 15 de cabası. Dev bir aynası olması da ayrıca bir + . Hızlıca evden çıkmak istediğimde kabuki veya süngeriyle uygulayıp arabada üstüne bir de allık sürüyorum :)

Dahası da var kesinlikle çizgilere dolmaz ve gözenekleri önplana çıkarmaz. Benim için en önemlisi ise bir çok pudranın aksine sivilce çıkarmaması. 168 kişinin bu pudra ile yorumunu okumak için buraya tıklayınız (İngilizce). Referans olması açısından NW 25 cilt tonundayım ve Light tonu benim için tam uygun. NC 20-25 ve NW 20-25 tonları için Light tonunu öneriyorum.


Clinique Invisible Face Powder

Sanırım likit veya krem fondöten kullananların makyajını mükemmeliğe en hafif dokunşla ulaştırabilecek bir pudradan bahsediyorum. Bendeki 20 numara bir çok cilt tonunun kullanabileceği müthiş bir pudra. Likit fondötenden sonra bile gözenek derdi hala sizi üzüyorsa bu pudrayı tavsiye ederim. Bendeki boyu GWP (Gift With Purchase) yani hediye boyu ama 1 yıldır ancak 3te 1'i bitti. Çok bereketli bir pudra. GWP boyundaki ponpona da bayılıyorum şipşirin bişi :D Üstelik Clinique allerjik ciltlerle dost olduğundan pudralarını güvenle kullanabilirsiniz. Tek başına kullanılabilecek bir pudra asla değil hemen not düşeyim. Tabi ki pürüzsüz veya az problemli ciltler de tek başına kullanabilir. Özellikle renkli nemlendirici üstüne kullanıp memnun kalan kızlar tanıyorum. 105 kişinin yorumu için buraya tıklayınız.













DipNot: Şu ana kadar 4 tane clinique pudra denedim favorim olan 2sini anlatıyorum. Diğer denediklerim arasında Stay Matte Sheer Pressed Powder ve Clinique Gentle Light Pressed Powder. Bu pudralar da güzel ama ihtiyaca göre şu anda anlattığım 2 pudra daha güzel. :D


Sizi Bu Blogta Bekleyenlerden Bir Kısmısı :D





Bir fotoğraf 1000 kelimeden daha iyidir derler ...

Pin It

24 Mart 2009 Salı

Silk Naturals Haul 2

İşte yine bir Silk Naturals (SN) siparişi ile karşınızdayım :)

Ya ben çok seviyorum SN'yi hatta obsesif olduğum ürünlere sahip. Bunlardan en önemlisi tempt tryst. Bu finishing powderı sürer sürmez makyajım değişiyor, havam değşiyor. Baktım ki refill çıkarmışlar hemen yedekledim (arada sadece 1 dolar farkediyor). Ayrıca bu siparişimde ışıltılı olan fondöten yedeği de aldım. SN fondötenler ve tempt tryst swatch'ı için buraya tıklayınız. Bu siparişimde MAC'in 2 yıl önce çıkardığı ama efsane olan bir klonunu da siparişime ekledim. MAC MSF Stereo Rose klonu Heavenly, eğer SN alırsanız mutlaka denemeniz gereken bir allık ve/veya aydınlatıcı. Site'de sample boyu 1.25 dolar ve yoğun pigmentli olduğu için uzun süre gidebilir.

Eğer benim gibi seyrek kaşlıysanız kaş pudraları hayranlık verici. Açılı fırça ile sürüyorum ve saatlerce bana mısın demiyor. En kısa zamanda tam boyunu alacağım.

Bu alışverişimde 0.5 dolarlık "surpise me" seçeneği ekledim. Bu seçeneği sepete attığınızda size gelen ürünü bilmiyorsunuz ve tercih seçeneğiniz yok. Herhangi bir ürün gönderiyorlar kafalarına göre. Bu kez bana (6. siparişim olduğunu eklemek isterim) bir ruj ve siparişim 20 doları geçtiği için 3 far sample, 10 doları geçtiği için dokusuna hayran kaldığım krem allık "wonderful" göndermişler. Krem allığın yapısı şahane, rengi de tam yazlık. Kolumda koyu durduğuna bakmayın, kalıp gibi sürdüğüm için öyle duruyor. Karen (SN yaratıcısı) krem allık konusunda yeni renkler çıkaracağını duyurdu SN forumunda, ilgilenenlere duyurulur.

Haze hafif simli (belli-belirsiz) müthiş bir mavi, mavi veya yeşil gözlü olsaydım asla kaçırmazdım. Bende bile güzel durdu diyeceğim bir mavi. Yaz-Kış rahatça kullanılabilecek bir renk

Chic de bronz makyajla gidebilecek ışıltılı bir bronz rengi

Frenchie olan tam aradığım renkti ve hemen bir makyaj yaptım. Tam yaz akşamları için ideal bir renk olduğuna ve en kısa zamanda tam boyunu almak istediğime kanaat getirdim :) İşte aşağıda Frenchie ile yaptığım makyaj...





Rimel: Golden Rose 3D Rimel


Far olarak: Frenchie SN


Göz altında ve kaş altında: EDM Pots and Pans Far (hafifçe sürüldü)


Göz kalemi: Golden Rose Beyaz








Genel Swatchlar







XoXo






Pin It

23 Mart 2009 Pazartesi

Günün Allıkları Smashbox & Bourjois

Uzun zamandır allıkları tanıtmadığımın farkındayım ve sırf beni affedin diye 2 tane tanıtıyorum bugün Smashbox ve Bourjois.




Smashbox
Smashbox'un tekli allıklarına bayılıyorum. Hem çok hafif taşımaları kolay hem de kalıclık yönünden çok başarılılar. Renklerin içinde hafif bir ışıltı var. Ambalajları ise çok klâs görünmese de, bu bize daha ucuz ve kaliteli allık olarak geri dönüyor. Bendeki rengin adı smashing designer ışıltılı şeftali broz rengi. yoğun pigmentli oldukları için bir allık size ömür sonuna dek yetebilir :) StrawberryNet fiyatı 41 TL. Buraya tıklayarak görebilirsiniz

Boujois
Bu allık baked powder yani, fırınlanmış allıklar. Bu tarzdaki ürünler iritasyon ve allerjik reaksiyona pek yol açmazlar. Fırınlanmış olmasına rağmen yüzde dağılımı sıkıştırılmış pudralar kadar kolay ve rahat dağılıyor yüzde. Üstelik kendine has hoş bir kokusu da var. Sevilde yaklaşık 30 TL'ye bulabileceğiniz bu ürün StrawberryNET'te şu sıralar 18 TL. Buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz. Bu allık yıllardır çantamda ve bazıları minik fırçasından nefret etse de ben bayılıyorum. Kullanımı kolay ve benim tombik yüzümle uyumlu :)




Pin It

22 Mart 2009 Pazar

Yarışmanın Sonucu !!!!!!

8 Mart Doğumgünüm'de dumanlı göz makyajı yarışması düzenlemiştim. Katılan ve ilgi gösteren herkese çok ama çok teşekkür ederim. Beni onurlandırdınız ve çok mutlu ettiniz. 4 kişilik bir jüri tarafından makyajlara 1 ile 10 arasında puanlar verildi. Puanların hepsi birbirine çok yakındı ama 1 tane 1. seçildi ve 2. ile aradaki puan farkı sadece 1di.

Jüriler Hakkında Kısa Kısa ...

Jüri üyelerinden bir tanesi Güney Kıbrıs Rum yönetiminden Nicholas diye bir arkadaşım. Kendisi modacı Loui Vuitton delisi 28 yaşında,

Diğer jüri üyesi Hasan erkek arkadaşım, o bir Doktor ve amatör bir çizer, fotoğrafçı. Renklerle arası harika

En önemli jüri üyesi annem, 20li yaşlarında makyözlükle yakinen ilgilenerek kurslara gtimiştir. Moda gözü müthiştir. Giydiklerini çok güzel yakıştırır.

Diğer jüri üyesi ise Lefkoşa'dan arkadaşım Suat. Güzelliklere duyarlı, seçici ve çok tatlıdır. Benim gibi GS fanatiğidir ve en önemlisi güzelden hemen anlar

Jüriler böyle işte ve bu jürilerin 1.


******MARJO******


Marjo'yu tebrik ediyorum 4 jüriden 2'sinden 10'ar puan, 1 kişiden 8 ve bir kişiden 7 alarak topalm 35 puan ile yarışmayı kazandı.

Marjo makyajı şu malzemelerle, şöyle yaptı:

Göz altına: M.A.C Select Moisturecover concealer
Gözkapağına baz: M.A.C Blacktrack fluidline
Göz pınarına: M.A.C Vanilla pigment
Göz pınarının hemen yanına: M.A.C Arctic Gray LE far
Göz kapağına: M.A.C Tilt far
Dış V kısmına: M.A.C Danger zone trio mineral farın siyah kısmı
Kaş altına: M.A.C Shroom far
Eyeliner: M.A.C Blacktrack + carbon
Göz içine: Graphblack technakohl liner
Maskara: Lancome Cils Booster XL + M.A.C Zoomlash


Önce göz altına concealer, daha sonra göz kapağına blacktrack sürüldü ve hafif şekilde parmakla dağıtıldı. Arctic gray göz pınarının yanına sürüldü MAC tilt göz kapağının ortasına doğru sürüldü. Trio farın siyahı da dış kısma ve göz altına sürüldü. Göz altının dışından göz pınarına doğru üstüne tilt far ile hafifçe geçildi. Kaş altı MAC Shroom ile aydınlatıldı. Göz pınarına MAC vanilla sürüldü. Ardından liner çekildi ve üst göz kapağındaki liner MAC carbon ile dumanlı bir görüntü kazandırıldı ve keskin hatlar yumuşatıldı. Son olarak rimel sürüldü...

Katılan herkese yeniden tek tek çok teşekkür ederim

Didem, Fragariac, Marjo, Orchide, Ebvata, Simay ve Özge'ye kocaman öpücüklerimi ve sevgilerimi gönderiyorum

Dip Not: İlk önce jürilerden bir de ben olacaktım ama daha sonra etik olması açısından vazgeçtim. Vazgeçmeseydim herkese 10 puan verip hiç etkim olmayacaktı :)

İşte yarışmaya katılan makyaj fotoğrafları (Herhangi bir sıra gözetmeksizin sergilenmiştir)















































XoXo













Pin It

M-i-m Lendinizzzz

C-bell, Lenoosh, Serrose ve T U G U N A artık sizi mimledim, kaçsanız kurtulamazsınız. Marjo, sen uçsan da kaçsan da kurtulamzsın zaten :) Sevgili C-bell, Lenoosh, Serrose ve TUGUNA nın sıcak ve samimi bloglarını baktım ki her gün okumadan geçmiyorum. O zaman mim zamanı dedim. Marjo'nun blogu ezberledim zaten :D

Sizi mimliyorum ve soruyorum. Bu aralar aklınızda beyninizi kurcalayan, almazsam gözüm açık giderim dediğiniz, hatta almak için yanıp tutuştuğunuz, rüyalarınıza giren 3 ürün nedir?



Benimkiler sırayla:


1. Pembiş pembiş LG 10 inç monitör notebook
2. Guerlain 4lü far
3. CK Euphoria


Aslında yalan söylemek istemiyorum şu anda aklımda almak istediğin onlarca şey var. Artık şu alış-veriş dergilerini almasam mı diyorum? Beni baştan çıkarıyorlar. Uzun sözün kısası SaR'ın Blogunda bir mim kolajın MİM lendiniz kızlaaaar....


Bugün günün 2 allığında gecenin ilerleyen saatlerinde görüşmek üzere mujxxxx

Pin It

21 Mart 2009 Cumartesi

INGLOT Haul

INGLOT ile ilk tanışmam rujunu satın almamla başladı. MAC ayarında bir Polonya markası, MAC gibi dedim çünkü makyaja bakış açıları ve ürünleri oldukça benzer. Tabi ki burda MAC ile inglotu karşılaştırmak gibi bir işe girmeyeceğim. INGLOT'un ağzından bu hikayeyi olduğu gibi alıyorum önce

"1983 yılında kurulan Polonyalı kozmetik firması Inglot, Park Bravo Group’la Türkiye’ye 2007 yılında girdi. Polonya dışında Kanada, Avustralya, İngiltere, Birleşik Arap Emirlikleri’nde faaliyet gösteren Inglot’un, dünyada 200 mağazası bulunuyor. Kozmetik ürünlerini el değmeden son teknoloji ürünü ekipmanlarla, dermatolojik testlere uygun bir şekilde üreten Inglot, 1500’den fazla renk seçeneğiyle, rujdan göz ürünlerine, allıktan ojeye uzanan ürün çeşitliliğine sahip."

Rujlarına ve aydınlatıcısına aşık olduğum bu markanın müşterilerini sunduğu müthiş bir teklif var. Kendi paletinizi kendiniz yaratıyorsunuz. Diğer bir deyişle boş bir palet alıp içini istediğiniz refill renklerle dolduruyorsunuz. Benim gibi sık sık uçak yolculuğu yapan kızlar için çok ideal olan bu teklifi şu sıralar sunulan % 3o'luk indirimi görmezden gelemezdim tabi ki.


Uzun zamandan beri aklımda olan paleti bu müthiş indirimden yararlanarak edindim. Boş palet indirimle 10.5 TL, farların tanesi 7.7o TL, Allık, 10.5 TL ve pudra 13.5 TL, Allık ve pudra fırçası da 34 TL ye almış oldum. Özellikle yaz geceleri için ışıltılı pudra sevenler için müthiş bir pudra bu. Kremsi bir yapısı var ve kapatıcılığı harika. Yaz gecelerinde sür ve çık gibi resmen. Allığı da yine kremsi bir yapıya sahip. Kalıclığı çok güzel. Sedefli farlarının da sürümü ve renk çeşitliliği hayranlık verici.

Ama benim esas aşka düştüğüm nokta 15 BJF fırçası. O nasıl bir yumuşaklıktır. Mükemmel bir allık, toz ve sıkıştırılmış pudra fırçasıdır. Yumuşacık ve bir pamuktan bile hafif bir uygulama sağlıyor. MAC'teki muadili de aynı kalitede ve 2 katı fiyatta. Eğer ömürlük fırçalar almak istiyorsanız INGLOT'a uğramadan karar vermeyin.


Not: Panora INGLOT'taki Gül Hanıma sıcak ve samimi ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Fırça için özellikle beni almaya ikna etti ve iyi ki etmiş :)

Şu anda CoastalScents siparişimi bekliyorum eğer istediğim büyük pudra fırçası beklediğim gibi olmazsa soluğu INGLOT'ta alacağım kesin
Pin It

19 Mart 2009 Perşembe

NYX Lippies on Lips (Dudaklarda duruşları)

İşte söz verdiğim üzere (Doll hariç) dudaklarımda rujlar. Çok seviyorum hepsini.











Pin It

NYX Lipstick Swatches 2 & MAC Slimshine Pink D'Lush

Yine bir ruj başlığı var ve hala bu rujları tanıtmayı bitiremedim kızlar :) NYX rujlar için yorumlarımı burdan okuyabilirsiniz. Slimshine yorumum ise burada. Sadece resimleri paylaşmak istedim.














DipNot: Doll isimli ruju sadece elimde denediğim ve nerdeyse aynısı başka bir rujum olduğundan 10 TL ya satışa koydum. İlgilenen herkese duyurulur.

























































































Pin It

Blog Widget by LinkWithin