7 Nisan 2010 Çarşamba

AHAVA mineral suncare

Güzel sözlerle başlamak isterdim ama bu üründe tam bir hayal kırıklığı yaşadım :(

Bu mineral içerikli (ölü deniz mineralleri ve diğer önemli mineraller içerin) Gümeş koruyucusu ve nemlendirici ürün; beni ziyadesiyle üzdü. 50 güneş koruma olmasına rağmen yumuşak olmayan dokusu ile yüzümde beyaz beyaz kaldı ve yediremedim ne yaptıysam. Üstelik anti-aging ve güneşin etkilerini ters çevirdiği de kanıtlanmış :((
Ben aradığımı bulamadım ancak; eğer yağlı cildiniz varsa bu ürünü sevme olasılığınız çok yüksek. O kadar değişik bir yapısı var ki benim kurumaya meyil gösteren karma cildimde inanılmaz bir matlık yarattı ve dediğim gibi yüzümde emilmedi. Yağlı ciltli kızlarda (erkekler de kullanabilir tabi :))mat bir doku yaratacağını düşünmekteyim.

Strawberryden aldığım bu ürünün fiyatı 36 TL, ilgilenenlere duyurulur. Bu arada unutmadan, çocuklar için de uygunmuş :)





I wanted to love this since it claims that it provides the epidermis with quality antiaging ingredients, essential vitamins, seaweed and dead sea minerals. Besides it is proven that this AHAVA products reduces the damage of sun radiation. In short, I had high hopes for this mineral sunscreen however it disappointed me. It has a thick white texture which makes it hard to blend on face. I could not blend it at all. It is not easily absorbed as it mentions. Buuuttt, oily skinned girls (or boys :)) can benefit from this sunscreen. Since it helps to mattify skin before makeup.
Anyways, I can only recommend this to the oily skinned people it was like 18 USD on strawberry. BTW it is suitable for children

Pin It

1 çok değerli yorum:

EzgiDi dedi ki...

bende ürünün vücut için olanını almayı düşünüyorum, kokusu nasıl kremin?

Bununla,
Hawaiian Tropic
Ozon Spor Güneş Koruyucu SPF30+ arasında kaldım... ne alsam bilemedim

Blog Widget by LinkWithin