24 Nisan 2010 Cumartesi

Mary Lou Manizer *theBalm*

Eveet uzun zamandır yorumunu yapmak istediğim bir ürünle karşınızdayım kızlar :)

TheBalm Ürünlerini ne denli sevdiğimi hep söylerim, ambalajları böyle olmasa aynısını söyler miydim bilmem ama!

Resim görmüş olduğunuz çok amaçlı kullanım ürünü hem aydınlatıcı, hem de far amaçlı olarak yüzde ve vücutta rahatlıkla kullanılabilir.

Doğruyu söylemek gerekirse ben daha çok ümitliydim bu üründen ama istediğim gibi çıkmadı. Daha da açık konuşmak gerekirse ten rengimle uyum sağlamadı. Ancak kaş altına ve göz pınarlarına uygulamak için mükemmel bir ürün. Üstelik de baz kullanmanıza gerek kalmıyor çünkü dökülme ya da uçuşma olmadan uzun süreli kalıyor. dekolteye de kullanıldığında çok müthiş bir ışıltı veriyor ama buğdey tenli veya daha koyu renkli iseniz ve aydınlatıcı arıyorsanız bu ürün size göre kesinlikle değil. Ambalajı harika olmasa satacaktım ama gönlüm elvermedi...

Soomi aracılığıyla sephoradan aldım fiyatı 22 Dolardı.




I am always in love with cute packaging and interesting product names and thebalm really does me follow them and buy each product they sell on the market.

As you may have noted packaging shows a glam pin-up demure style of Mary-Lou. The description of the powder itself make me instantly fall in love with its unique packaging

On the other side;

This luminizer is not the best luminizer for olive skin, tanned skin or darker skins. Since it is on the light beige sparkle side. This very light beige sparkle may create a disco effect !!

However;
For me this is the best eyeshadow for my under eyebrows. It is very lasting and never falls out even without a primer. Pops my eyes and make my eyes look brighter


Overall, if you’re just a big lover of cute and uniqe packaging You should haul this for yourself. As I have mentioned above this is really a beautiful eyeshadow and under eyebrows but not as a highlighting powder. For a subtle look, you may try silk naturals' tempt tryst or date bait

Pin It

10 çok değerli yorum:

Drama Queen dedi ki...

ben bu üründen çok ümitliydim hatta daha dün baktım netten alışveriş sepetine eklesem mi diye.. ama ben de esmerim, iyi ki almamışım.. tam zamanında gelen bir yazıydı çook teşekkürler:)
ama ambalaj gerçekten şahane.. zaten thebalm ürünlerinin ambalajları ve isimleri çekiyor beni:))

rusi dedi ki...

ben böyle ürünleri çok seviyorum.bende esmerim ve abartı olmayan ışıltı vereni bulmak zor.en son scot barnes aldım strawberry indirimden çok memnunum çok doğal bir ışıltı veriyor ama oda kalıcı değil:(bu arada sarcım yazılarını dört gözle bekliyorum desem yeridir bayılıyorum senin yorumlarına senden ricam gelin makyajına birkaç örnek versen bir ara çok sevinicem öpüyorum

Adsız dedi ki...

TheBalm ürünlerini deneme fırsatım olmadı hiç ama önce allıklarını denemeyi planlıyorum ben. Bahsettiğin ürün bana uyar mı bilmiyorum. Aydınlatıcı ürün seçeneği olarak denenebilir aslında. Birde fiyat olarak biraz yüksek olduğunu düşünüyorum ben TheBalm ürünlerinin. Belkide henüz performans olarak denemediğim içindir.

Eledhwen dedi ki...

Merhaba,
Blogunu yeni takip etmeye başladım. Ürün yorumların oldukça aydınlatıcı (neredeyse hepsini okudum). TheBalm'dan daha önce hiç almamıştım ama ambalajı cidden süpermiş. Kullanılmasa bile süs niyetine çekmecede durabilir, şahane dekor olur :)

hayal perest dedi ki...

bence hem ambalajı hemde ürünün kendisi çok güzel görünüyor ten rengine uyum sağlamadığı için sana öyle gelmiş olabilir güle güle kullan şeker

gul dedi ki...

ya bende esmerim ve kendime güzel bi aydınlatıcı istiyorum. öyle yaldır yaldır parlamayan doğal ışıltılar veren bi aydınlatıcı mac in msflerinden mi alsam. hiç almadım bu zamana kadar mac ten ürün. yada daha ekonomik bi tavsiyesi olan var mı ....

kedi dedi ki...

Sen bana hediye et,ben bitince kutusunu gönderirim hehe;P

hayal perest dedi ki...

evet ambalajı çok şeker sen bize yolla biz sana ambalajını iade ederiz:)

reyhane dedi ki...

Demek benim gibi ambalaja hasta olanlar da varmış,merhaba o zaman..Nice ürünler aldım sırf ambalajı için,nasıl da cezbetmeyi biliyorlar işin erbapları değil mi?Bahsettiğiniz ürünü kullanmadım,kullanmadan önce bir bileni okumak iyi oluyor kesinlikle..Teşekkürler..

ÖZ dedi ki...

Beyaz tenlerde daha mı doğal durur dersin ? Ben beyaz tenliyim ve ciltte renk olarak sırıtmayan, doğal bir aydınlık veren aydınlatıcı istiyorum. Sanırım genelde aydınlatıcılar altın veya altına kaçar renkte oluyor. Benim için bu uygun mu dersin veya hangi aydınlatıcıyı önerirsin ?

Blog Widget by LinkWithin