15 Nisan 2010 Perşembe

Hediye veresim var

Kızlar hediye veresim var ama bir konu bulamadım şöyle eğlenceli bir fikir ortaya atın da yarışma türünde olsun veya heycanlı bişeyler olsun. Vermek istediğim ürün ise the BOOTS un radiance balm ı "makyaj bazı, nemlendirici ve pürüzsüzlüşterici" bir de yanında mineral farlar hediye edeceğim kazanana... Ve şu anda söylemek istemediğim bu ürünlerin içinde bir de sürpriz bir hediye olacak ve kazanan arkadaştan yorumlamasını isteyeceğiz...

Yarışma sadece Türk arkadaşlarıma açıktır. İLerde Türk kozmetik marka ödülü içeren yabancı arkadaşlar için de yarışma olacak...





Evet fikir bekliyorum, fikir gelmezse bulacağız bir yolunu ...


Gals, I am going to give presents in the future for followers outside Turkey and Turkish republic of northern Cyprus. Please wait!! This Lil present is going to be a Turkish cosmetics brand's best seller product.

Pin It

7 çok değerli yorum:

pötüş dedi ki...

ver bana krtul bu dertten dermişim:))) bir soru sor bence tahminde bulunalım en yakın cevabı verene hediye et.bunun gibi bişey geldi aklıma.

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Randomdan çekiliş yapmak en iyisi,en adili sanırım.Yine de her fikre katılırım.Her türlü:)

gatto dedi ki...

zararlı maddeler içermeyen kozmetikleri deneyip bizle paylaşman zaten büyük bir hediye :))

Dynera dedi ki...

Saroşum canımmm, nasılsın? özledim seni vallahi, bu arada,alttaki eyelinerına yorum yapamamıştım,bence kalın eyeliner sana çook yakışmış :)Altına bir de mat kırmızı ruj süpper olur bence :)
Yarışmaya gelince, bence bir makyaj yap ve onu çek, sonra ne kullanıldığının tahmin edilmesini iste. Onu da şöyle yap, diyelim, far,allık, fondöten ve rimel bu 4lü hakkında tahminler iste. 4ünü de doğru bilen kazansın, eğer 4ünü 1'den çok kişi bilmişse,çekiliş yap. 4ünü bilen olmazsa, 3ünü bilen kişi birinci olsun veya 3ünü bilenler birden çok olursa yine çekiliş yaparsın.
:) Benim önerim bu. Çok öpüyorum. Herkese selam et benim için.

hayal perest dedi ki...

bencede söyle eylenceli bişeyler olsun çekiliş çekiliş ne öyle madem cok israr ettin ver bari kurtul :)

incir dedi ki...

daha karar vermedinmi yahu:)

Neşetuana dedi ki...

Sar'ımmm nerelerdesin?Bu aralar çok yazmıyorsun, iyisindir inşallah.

Bencede bir soru sorup soruya cevap veren örneğin 20.kişiye hediye verilebilir.

Sevgi bıraktım kocaman :)..

Blog Widget by LinkWithin