23 Nisan 2010 Cuma

Lütfen okuyunuz...

Sevgili arkadaşlarım hediye verme fikirleriniz için teşekkür ederim. Benim aklıma şöyle bişey geldi ve onu uygulayacağım;

7 Mayısa kadar yazdığım ürün yorumlarına yorum yapan arkadaşlar arasından çekilş yapıp daha önceden belirttiğim ürünleri hediye edeceğim. Sadece 1 kişi kazanacak. Bu ödülün yanında bir de sürpriz br ödülüm olacak demiştim. Kazanan arkadaş bunu ancak paketi açtığında öğrenecek. yarından itibaren ürün yorumlarıma başlayacağım. İlgi gösteren herkese çok ama çok teşekkür ederim secgiyle kalın,

SaR

Pin It

7 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba sar
ben sessiz takipçilerindenim aslında (gerçi normalde çok konuşkanda sayılmam ama)bu yarışam fikri çok hoşuma gitti bende tamda böyle bir makyaj bazına ihtiyacım varken yarışmaya katılmak istiyorum.bencede en iyi yöntem random çekilişi sevgilerrr
(birde bu trilog'u senin arkadaşının getirme durumu olabailirmi ben cesaret edip o yabancı sitelerden bi alışveriş yapamıyorum da)özlemm sanlikiz@hotmail.com

kalüfer böcüğü dedi ki...

bence hediye verme ben iki kere dagittim hak eden kazanmiyor malesef mesela beni her gun okuyanlar degilde sadece yarisma icin kayit olanlara gitti oduller.

SaR dedi ki...

Tuana cnm soomiye email atabilirsin bence buna olumlu bakcaktır. Bu arada bol şans

K. Böcüğü haklı olabilirsin ama ben de bunu biraz olsun önlemek için yorum yapanlar arasından çekiliş yapacağım

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

İyi düşünmüşsün. Blogunu daha sık güncellemen dileğiyle.:)

kedi dedi ki...

7 mayısa kadar olan istinasız her ürün yorumu yazına yorum yapana mı yani?Okuyup "bi fikrim yokkine,ne yorum yapacamki şimdi ben","hah buna yorum yapabilirim" diyenlere bişi yok mu yani?Bkz:Biyo

SaR dedi ki...

Güzelim aklına takılan herhangi bişeyi sorabilirsin, illa bilgilendirici bir yorum olmak zorunda değil :)

hayal perest dedi ki...

bencede takipçilerin arasında yaptığın iyi olmuş şansımız artıyor sanırım :D

Blog Widget by LinkWithin