9 Nisan 2010 Cuma

Ben :)

Gals did you like thick and bold eyeliner on my eyes?
Eyes: MAC fluidline (Blacktrack)
Mascara: Maybelline Full and Soft
Lips: MAC d-squared nude rose click to see swatch
Cheeks: Milani Luminous Blush (click to see swatch)

Kızlar kalın göz kalemi nasıl oldu sizce? Şimdi yaptım deneme maksatlı :) MAC Fluidline, Milani Luminous allık (burda), MAC d-squared nude rose (yakından görmek için klik) ve maybelline full and soft rimel var yüzümde...
Bi de saat 1:30 am de çok yakından çektim fotoyu aşırı tombiş yanaklı çıktım :(((


Pin It

8 çok değerli yorum:

Unknown dedi ki...

bu saatte makyaj mı yaptın sen:)) şaka bir yana yakışmış cnm bence kalın kalem

SaR dedi ki...

Yaptım cnm hiç üşenmedim hem de çok şaşırdım :) Ama şimdi de yıkamaya üşeniyorum :))

Çok teşekkür ederim bu arada

Unknown dedi ki...

vallah ben bu saatte su içmeye üşenirken sen makyaja girmişsin cnm benim bravo yane sana ama olmaz şimdi yaptığın gibi temizlemen gerek dimi ama:))

isabel dedi ki...

çok güzel olmuş makyajın. nude rose a bayıldım :)

Hacer Sayıner dedi ki...

Ben çok beğendim Sar'cım, çok yakışmış ve çok güzel çekmişsin eyeliner.ını = )

SaR dedi ki...

Teşekkürler kızlar bundan sonra kalın eyeliner a yer vereceim :)

hayal perest dedi ki...

olsun şeker tombiş yanakta yakısmıs tam sıkmalık :)

hayal perest dedi ki...

sıkmalık biraz garip olmuş sanırım sıkmalık portakal gibi :P

Blog Widget by LinkWithin