23 Ağustos 2012 Perşembe

Bugün Ne Giydim / OOTD

Elbise / Dress : Bershka

Çanta / Handbag: Bershka

Bilezik / Bangles: Stradivarius

Ayakkabı / Shoes: Chinese Laundry

Halhal / Anklet: Claire's

Gözlük / Sunglasses: Tom Ford


Çekilen Yer / Location: Lefkoşa Surlar İçi (Nicosia Walled City)









Love,


Pin It

7 çok değerli yorum:

chfashiontrend dedi ki...

çok yakışmış kesinlikle outfit...bayıldım ...sevgiler

SaR dedi ki...

çok teşekkür ederim canım,
sevgiler <3

Duygu Senyurek dedi ki...

elbise süper=)

necla dedi ki...

resimler şahane...

Adsız dedi ki...

Vücut ne güzel ne giyse yakışır tabi. Nedir bu doğuştan gelen dolgunluk bendeki anlamadım ki zaten:)

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

SaR dedi ki...

Kızlar çok teşekkür ederim, boyaynasıyansımacısı dolgunluk güzeldir bence :)

Adsız dedi ki...

Umarim oyledir tesekkur ederim. Bana da bekliyorum:)

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin